Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dromen van de zomer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dromen van de zomer


  • #2
    Re: Dromen van de zomer

    Dit is een heel leuke foto met een goede compositie.
    Mist misschien net een beetje scherpte?

    Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Dromen van de zomer

      Speciaal maar wel tof
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Dromen van de zomer

        Lieflijke spielerei, deze route du soleil zonder files, die bij mij althans een groot verlangen
        weet op te wekken naar vakantie, avontuur, een liefje met een zonnebril van Chanel en
        teenslippers die ze over haar schouders draagt.

        Comment


        • #5
          Re: Dromen van de zomer

          Artep, je maakt het mij wat moeilijk daarom een vraagje alvorens definitief oordeel: "Is dat de zon of de maan (in de lucht boven) ?" Dit is geen rare vraag hoor !
          grt.hogteneer.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Dromen van de zomer

            Beste Hogteneer.....de man die alles wil doorgronden....
            De zon/maan is een oerlelijk plastic tafeltje uit de jaren 60 met een oerlelijke oranje stip in het midden. (en dat is geen raar antwoord)
            Wel een beetje vreemd dat het antwoord op de vraag invloed heeft op uw oordeel....
            Zo blijft het spannend.

            Foto1: auto op mooi, van lelijkheid, tafeltje in de felle zon dus met een harde schaduw.
            Foto2: bergtoppen boven de wolken.

            Comment


            • #7
              Re: Dromen van de zomer

              Lieve auteur, een foto kijken schept een gevoel en heeft iets te vertellen. Anders gooien we vanalles maar op een hoopje en onthouden ons van reacties (doorgronden). Je beantwoordt trouwens de vraag niet ondanks vriendelijke vraag - maar vrijblijvende info - en goede bedoelingen. Als je oerlelijk tafeltje dienst doet als zon/maan dan schijnt het licht uit de verkeerde kant. Je auto hangt doelloos los te zweven. Heb nog nooit een schaduw bemerkt die bijna een gans gebergte overdekt. Je werk kon een mooie table-top foto opleveren maar is een onsamenhangend speeltje geworden. Begrijp niet wie dit kan aanvaarden maar je hebt wel de verdienste een aantal fans te hebben, dus geniet ervan met volle teugen !
              grt.hogteneer
              Last edited by G.R.; 2 juni 2010, 12:21.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Dromen van de zomer

                Beste Hogteneer. Je hebt gelijk.
                In mijn enthousiasme over het schone geheel heb ik de details uit het oog verloren. Ja, zo ben ik..... eerst doen en dan daarna, en soms zelfs helemaal niet, denken.
                De schaduw zit helemaal aan de verkeerde kant. Ik moet daar beter op gaan letten. Dat de schaduw over de bergen reikt daar heb ik minder moeite mee. Eindelijk kritiek waar ik iets van op gestoken heb....ik ga beter opletten.
                En voor mij is het de zon. Dan heb ik die vraag ook beantwoord.

                Comment


                • #9
                  Re: Dromen van de zomer

                  Oorspronkelijk geplaatst door artep Bekijk bericht
                  Beste Hogteneer. Je hebt gelijk.
                  In mijn enthousiasme over het schone geheel heb ik de details uit het oog verloren. Ja, zo ben ik..... eerst doen en dan daarna, en soms zelfs helemaal niet, denken.
                  De schaduw zit helemaal aan de verkeerde kant. Ik moet daar beter op gaan letten. Dat de schaduw over de bergen reikt daar heb ik minder moeite mee. Eindelijk kritiek waar ik iets van op gestoken heb....ik ga beter opletten.
                  En voor mij is het de zon. Dan heb ik die vraag ook beantwoord.
                  Je antwoordt is genuanceerd en geeft me voldoening. Vergeet de gebeurtenis en blijf er voor gaan. Ik heb nimmer de intentie om spottend noch beledigend op te treden en benader alle foto's vanuit een objectieve positieve ingesteldheid, want achter elk werk schuilt een auteur met een verhaal. Een mens van vlees en bloed met emoties en gevoelens. Het is aan ieder deze te respecteren... helaas.
                  Succes man.
                  Groetjes hogteneer
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X