Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Android gsm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Android gsm

    Heeft iemand ervaring met android.
    Is het eenvoudig of eerder moeilijk om mee te werken.
    Ik ben wel reeds 46 en word een beetje een leek op gebied van al die nieuwe technologie.
    Kun je android apps downloaden op uw pc en daarna via kabeltje op uw gsm brengen.
    Ik wil apps op het toestel maar weet nog niet of ik een internetabonnement neem op mijn gsm, te duur en niet zo van toepassing voor mij.
    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: Android gsm

    Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
    Ik wil apps op het toestel maar weet nog niet of ik een internetabonnement neem op mijn gsm, te duur en niet zo van toepassing voor mij.
    Wifi
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Android gsm

      trouwens in mijn ogen is een iPhone veel gebruiksvriendelijker, handiger en logischer in elkaar gestoken voor mensen die eerder een leek zijn op vlak van multimedia technologie...

      je hoort toch heel vaak dat Android een fantastisch systeem is, maar je moet het echt wel kennen, iets wat voor jongeren vrij vanzelfsprekend is om te leren, is voor oudere leken helemaal niet zo eenvoudig.

      Mijn vriendin kan perfect met mijn iPhone werken, terwijl ze letterlijk zot werd van mijn Nokia smartphone (5800) dewelke zelfs helemaal niet zo ingewikkeld was
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Android gsm

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        trouwens in mijn ogen is een iPhone veel gebruiksvriendelijker, handiger en logischer in elkaar gestoken voor mensen die eerder een leek zijn op vlak van multimedia technologie...

        je hoort toch heel vaak dat Android een fantastisch systeem is, maar je moet het echt wel kennen, iets wat voor jongeren vrij vanzelfsprekend is om te leren, is voor oudere leken helemaal niet zo eenvoudig.

        Mijn vriendin kan perfect met mijn iPhone werken, terwijl ze letterlijk zot werd van mijn Nokia smartphone (5800) dewelke zelfs helemaal niet zo ingewikkeld was
        Een Nokia 5800 draait gewoon standaard op S60 en niet Android. Heb je eigenlijk al met Android gewerkt?

        Er zijn in de VS al meer telefoons verkocht met Android als besturingssysteem, dan dat er iPhones verkocht zijn. Ik zou het "niet zo gebruiksvriendelijk" toch beetje nuanceren.

        Comment


        • #5
          Re: Android gsm

          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Heb je eigenlijk al met Android gewerkt?
          jep, en ik vond het niet leuk, helemaal niet...
          ik vond nergens wat ik zocht, de bediening ging heel lastig met dat onhandige trackballetje en volgens mij is dat optisch trackspul evenmin gebruiksvriendelijk en daarenboven is het nog steeds niet zo vlot als het iPhone OS (veel trager)

          toen ik mijn iPhone kocht, had ik er nog nooit mee gewerkt. 10min en ik was er volledig mee weg. Ik had zelfs al alles kunnen vinden wat hij NIET kon (zonder installatie van extra apps), en ik geef toe, dat is veel , daar wint Android (en zelfs S60) ongetwijfeld.

          maar daar ligt zijn kracht ook wel. OK er zijn veel dingen die je er niet meer kan, maar als je genoeg hebt aan wat hij WEL kan, dan bestaat er gewoonweg niets vlotter, beter, mooier (ok, subj) en handiger.
          Last edited by Matthias; 27 mei 2010, 15:16.
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Android gsm

            ah ja, misschien ook niet onbelangrijk. Voor dat ik een iPhone kocht, was ik er echt kei keihard tegen want het was echt brol dat niets kon, zelfs geen foto via bleutooth doorsturen
            Op den duur werd ik zo nieuwsgierig wat die hype toch was, waarom was een toestel met zoveel beperkingen zo populair??
            Dan kocht ik me er eentje en ik wist het meteen geen Nokia of HTC meer voor mij
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Android gsm

              Ik kom van de iPhone 3Gs en ben naar de HTC Desire gegaan. Er zijn voor -en nadelen bij beide toestellen echter:

              - synchroniseren doe je bij de iPhone via iTunes. Dat stak me serieus tegen, je kan niet zomaar een usb-kabel aansluiten en wat muziek, foto's, bestanden overzetten. De HTC connecteer je gewoon met je pc en je kan doen wat je wil :-)

              - bluetooth een file doorsturen met een iPhone lukt niet. Dus even snel een foto uitwisselen? Niet via bluetooth bij de iPhone, wel een makkie bij de HTC.

              - het scherm van de HTC Desire is beter dan dat van de iPhone 3Gs (en voorgangers).

              - Processorkracht van een HTC Desire is krachtiger dan de iPhone 3Gs en zal hetzelfde zijn als de iPhone 4G die nog op de markt moet komen.

              - Batterijduur van mijn HTC Desire is beter dan die van mijn iPhone.

              - in de Android market heb je meer gratis applicaties.

              Maar aan de andere kant is de iPhone wel een fantastisch toestel en vermits hij nogal "afgesloten" is (je kan hem niet aanpassen praktisch), is hij voor mensen die er niet zoveel verstand van hebben wel makkelijk(er?) te gebruiken maar volgens mij is dat gewoon worden :-).

              Op naar een iPhone 4G?

              Comment


              • #8
                Re: Android gsm

                Heb intussen de htc aangekocht maar hij zit nog in het doosje tot vaderdag.
                Heb wel al eens vlug ermee gespeeld en was serieus onder de indruk wat dit toestel allemaal kan, maar ja, ik kom ook van een 7 jaar oud nokiatje van 75 euro, wa wil je.
                popol

                http://www.fotopopol.be

                Comment


                • #9
                  Re: Android gsm

                  HTC Desire is echt de moeite!

                  En voor mobiel internet: Mobile vikings!

                  Pre-paid, 15 euro per herlaadbeurt en voor die herlaadbeurt krijg je telkens 1000SMSjes, 1024MB data(internet) én de 15 euro om te verbellen?
                  De voordelen zijn een maand geldig, maar je moet niet herladen binnen de maand om de volgende herlaadbeurt weer voordeel te krijgen.
                  Verder heb je sowieso in heel België Edge, en in de grotere steden ook volop 3G/HSDPA!

                  Klik hier voor meer info
                  Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Android gsm

                    De nieuwe Samsung Galaxy S lijkt me anders ook geen slecht toestel (ook android) : (link).
                    Zelf ben ik geen smartphone fanaat (heb een simpel Nokia'tje van 125 €), en daar kan ik alles mee wat ik wil. Zelfs de kaarten van europa zitten erin (maar ik heb geen GPS ontvanger ervoor).

                    Als ik de prijzen bekijk voor die dingen val ik wel achterover, met de Iphone uiteraard in pole-position.
                    Groeten,

                    Polleke

                    Comment

                    Working...
                    X