Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een lans...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een lans...

    Graag breek ik hier, op dit prachtige forum, een lans voor een heel groot deel van de dagelijks aanwezige ervaren leden...

    Veel te vaak zie ik een vlaag van negativiteit uitweiden in een discussie over hoe vervelend en negatief het hier allemaal is (dit fenomeen vind je terug op elk forum...beheer er zelf ook één...), veel te vaak zie ik mensen "boos" worden omdat er binnen een paar uur nog niet op hun foto is gereageerd...

    Ik zou dit graag eens om willen draaien. Ik ben namelijk "lerende" ik heb bepaalde materialen...trek hiermee foto's maar wil graag beter worden. Daarom post ik foto's hier. Neem commentaren ter harte en verbeter mijn "fouten".

    Ik wil dus een lans breken...een lans voor al die leden met een bak ervaring...en die hier, gewoon gratis...ja...echt...GRATIS de tijd nemen om ons "klungelaars" van advies te voorzien...ons te helpen beter te worden...soms zelfs door mensen die hun brood...of anders in ieder geval een klein broodje...verdienen met fotografie.


    Ik zeg chapeaux...bedankt...dankzij jullie is dit een forum van waarde...doe zo voort!

    Mijn objectieven zijn all round...

  • #2
    Re: Een lans...

    Toffe reactie, dat geeft zin om verder te doen.

    Comment


    • #3
      Re: Een lans...

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Toffe reactie, dat geeft zin om verder te doen.
      inderdaad. Al heb ik geen flauw idee wat de TS met "lans" bedoelt...
      ik gebruik dat op een hogedrukreiniger
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Een lans...

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        inderdaad. Al heb ik geen flauw idee wat de TS met "lans" bedoelt...
        ik gebruik dat op een hogedrukreiniger
        Misschien niet zo slim nee..."Een lans breken voor iemand..." is een Hollandse uitdrukking...

        "Ergens een lans voor breken betekent 'iets verdedigen', 'iets aanprijzen'. Je kunt ook voor iemand een lans breken; dat betekent dat je voor iemand opkomt of hem/haar verdedigt."
        Mijn objectieven zijn all round...

        Comment


        • #5
          Re: Een lans...

          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
          Misschien niet zo slim nee..."Een lans breken voor iemand..." is een Hollandse uitdrukking...

          "Ergens een lans voor breken betekent 'iets verdedigen', 'iets aanprijzen'. Je kunt ook voor iemand een lans breken; dat betekent dat je voor iemand opkomt of hem/haar verdedigt."
          ahaa, bedankt om de lans te breken dan
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Een lans...

            Ik kan me als amateur en fotoleek vergeleken met de resultaten die ik zie passeren aanlsuiten bij de lansbreker. Ik post niet zo vaak hier. Maar ik lees héél veel hier en leer enorm veel bij :-) Ik ben dan ook informaticus en die hebben als eens de neiging de handleiding gewoon over te slaan :-)

            Comment

            Working...
            X