Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iphone 3g of htc desire

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iphone 3g of htc desire

    Zit serieus te twijfelen wat ik zal nemen.
    Mijn besluit stond bijna vast, de htc.
    Hij is goedkoper en bied veel meer, groter scherm, betere processor, 5mpix camera, vervangbare batterij, etc.
    Waarom dan twijfelen: 2 zaken:
    1. android besturingsysteem is volgens ik lees en hoor niet zo eenvoudig om mee te werken, het is voor geek's, klopt dit eigenlijk ????
    2. ik hecht veel belang aan de agenda functies en wat ik zeker wil is een chronologische lijst van al mijn afspraken maanden vooruit, een lijst waar ik vlug kan door scrollen.
    Zo iets zit in de iphone, in de htc denk ik niet, ik heb het toestel nog nt in handen gehad.

    Wie kan hier nog raad geven?
    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: iphone 3g of htc desire

    Het prijsverschil is niet zo groot als je bij de HTC-prijs nog een 16 of 32 GB kaartje meerekent. Als Apple op 7 juni inderdaad een nieuwe iPhone aankondigen en zoals de vorige keren hun oudere toestel het nieuwe instapmodel maken dan wordt een 16 GB iPhone GS misschien zelfs erg concurrentieel. Nog eventjes wachten zou dus wel interessant kunnen zijn.

    Ik ken de iPhone agenda functies niet - maar merk wel dat veel collega's probleemloos met een kleine app hun iPhone agenda synchroniseren met Lotus Notes terwijl niemand van de Android gebruikers dat doet (lees: niet goedkoop en gemakkelijk kan?). Er is dus nog wel een verschil in het software aanbod en de mogelijkheden.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: iphone 3g of htc desire

      De agenda functie is net het minst goede op de iphone, herhalende of terugkerende opdrachten, bvb op ma wo en vr instellen gaat niet of je moet echt voor elke dag een nieuw agenda punt aanmaken en dat wordt op den duur echt onoverzichtelijk, er is wel een oplossing als je een abonnement neemt op http://www.me.com . . . dan heb je die mogelijkheden wel allemaal,het kost je dan wel bijna 80€/jaar maar is wel een echte aanrader, een ander minpuntje is bvb dat wanneer een agenda-alarm is afgegaan je ook niet de opdracht kan geven dat je binnen 10 min bvb opnieuw verwittigd wil worden omdat je de vooropgestelde taak nog niet direct kan uitvoeren bvb . . . 't is maar een voorbeeld. Maar je leert de beperkingen wel omzeilen, je kan de klok ( wekker ) ook gebruiken als een soort agenda. Gebruik van geluiden in de agenda is ook wel erg beperkt op de iPhone.
      Ik heb ondertussen als fervente windows fan, de iPhone echt wel leren appreciëren en ik kan je verzekeren dat je nooit geen spijt gaat hebben van je aankoop.
      Last edited by Franciskine; 26 mei 2010, 05:36.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: iphone 3g of htc desire

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        De agenda functie is net het minst goede op de iphone, herhalende of terugkerende opdrachten, bvb op ma wo en vr instellen gaat niet of je moet echt voor elke dag een nieuw agenda punt aanmaken en dat wordt op den duur echt onoverzichtelijk, er is wel een oplossing als je een abonnement neemt op http://www.me.com . . . dan heb je die mogelijkheden wel allemaal,het kost je dan wel bijna 80€/jaar maar is wel een echte aanrader, een ander minpuntje is bvb dat wanneer een agenda-alarm is afgegaan je ook niet de opdracht kan geven dat je binnen 10 min bvb opnieuw verwittigd wil worden omdat je de vooropgestelde taak nog niet direct kan uitvoeren bvb . . . 't is maar een voorbeeld. Maar je leert de beperkingen wel omzeilen, je kan de klok ( wekker ) ook gebruiken als een soort agenda. Gebruik van geluiden in de agenda is ook wel erg beperkt op de iPhone.
        Ik heb ondertussen als fervente windows fan, de iPhone echt wel leren appreciëren en ik kan je verzekeren dat je nooit geen spijt gaat hebben van je aankoop.
        Ik ken ook mensen die zich dachten te verbeteren van de iphone naar de desire, maar ondertussen toch al weer terug aan de iphone zitten....
        Agenda funktie vind ik wel meevallen; maar ieder heeft andere behoeftes natuurlijk.
        Nu weet ik niet wat je als extra funtionaliteit hebt via me.com, ik beheer nog steeds de belangrijkste zaken via ical op de mac thuis, op de ipad als ik kan, en op de iphone gedurende de werkdag, of online via me.com op de windows laptop

        Comment

        Working...
        X