Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raampje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raampje.

    Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

  • #2
    Re: Raampje.

    Dat luik aan de rechterkant vangt net iets te veel aandacht. Verder een mooi raampje.

    Comment


    • #3
      Re: Raampje.

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Dat luik aan de rechterkant vangt net iets te veel aandacht. Verder een mooi raampje.
      Hier kan ik me goed in vinden, maar als ik dat wegsnij wordt ie denk ik iets te smal, en aan de andere kant stond een auto dus dat is ook nie zo sfeervol]
      Bedankt voor je reactie!
      Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

      Comment


      • #4
        Re: Raampje.

        Oorspronkelijk geplaatst door joeperrr Bekijk bericht
        Hier kan ik me goed in vinden, maar als ik dat wegsnij wordt ie denk ik iets te smal, en aan de andere kant stond een auto dus dat is ook nie zo sfeervol]
        Bedankt voor je reactie!
        Tja, je hebt het natuurlijk niet altijd voor het kiezen. Anders zul je al zelf zo'n stukje
        muur met een raampje er in moeten metsen.
        Kon je niet net een beetje meer ingezoomd hebben?

        Comment


        • #5
          Re: Raampje.

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Tja, je hebt het natuurlijk niet altijd voor het kiezen. Anders zul je al zelf zo'n stukje
          muur met een raampje er in moeten metsen.
          Kon je niet net een beetje meer ingezoomd hebben?
          dat kan ik inderdaad ook eens gaan proberen, zal lightroom nog eens openen
          Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

          Comment


          • #6
            Re: Raampje.

            Buiten wat al gezegd is over de foto stel ik vast dat er serieuze groenzweem hangt en dat de foto nog duchtig verscherpt mag worden.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X