Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio fotograaf gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio fotograaf gezocht

    Digitaal studiofotograaf gezocht voor een aantal (tijdens de dag) opdrachten per maand. (Schoolfotografie)
    Voor gans Nederlandstalig Belgie.
    Moet kunnen werken met Canon 40D of andere.
    100% op de hoog zijn van flash techniek zowel studio als andere.
    Stress bestendig zijn en kind vriendelijk.
    Eigen wagen hebben.

    Uw aanbod of cv versturen via mail of pb aub.

  • #2
    Re: Studio fotograaf gezocht

    En mag de eerwaarde fotograaf in kwestie ook iets verdienen. Tis precies van veel moeten en niks mogen. Next. Mijn tarief is 250€ per uur zonder kosten. Eigen materiaal dat wel.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Studio fotograaf gezocht

      Bent u nog op zoek !

      k ben Pro fotograaf ! eigen studio materialen en alle toebehoren, camera (Nikon D3) .
      tarief 100-150 euro per uur ! eigen vervoer .

      Comment


      • #4
        Re: Studio fotograaf gezocht

        Mag ik jullie erop wijzen dat ze zei als jullie interesse hadden een PB of mail moesten sturen

        Groet,
        Sem van der Wal.

        Comment


        • #5
          Re: Studio fotograaf gezocht

          waarom is stressbestendigheid een vereiste?

          Als je een fotograag zijn werk laat doen zonder hem op te jagen ga je betere kwaliteit krijgen. Het is ook gemakkelijker om kindvriendelijk te zijn als er geen druk op je staat.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: Studio fotograaf gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
            waarom is stressbestendigheid een vereiste?

            Als je een fotograag zijn werk laat doen zonder hem op te jagen ga je betere kwaliteit krijgen. Het is ook gemakkelijker om kindvriendelijk te zijn als er geen druk op je staat.
            Omdat een hele klas bv geen 2 of 3 uur kan staan wachten tot jij klaar bent met al je foto's te maken. Daarom bijvoorbeeld zou je dus snel en efficiënt moeten kunnen werken, en met zweetpollen en okselvijvers door de stress denk ik niet dat zoiets zou lukken

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: Studio fotograaf gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door san.kosari Bekijk bericht
              Bent u nog op zoek !

              k ben Pro fotograaf ! eigen studio materialen en alle toebehoren, camera (Nikon D3) .
              tarief 100-150 euro per uur ! eigen vervoer .


              alleen voor leden!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Studio fotograaf gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Omdat een hele klas bv geen 2 of 3 uur kan staan wachten tot jij klaar bent met al je foto's te maken. Daarom bijvoorbeeld zou je dus snel en efficiënt moeten kunnen werken, en met zweetpollen en okselvijvers door de stress denk ik niet dat zoiets zou lukken

                Mvg,
                Frederic
                ik heb niet gezegd dat je moet staan treuzelen of 20 minuten per kind uittrekken. Ik werk op mijn job en in mijn privé ook flink door, maar ze moeten niet aan mijn kop komen zagen dat t niet rap genoeg gaat.

                Stress-gerelateerd klachten kosten de samenleving en de bedrijven meer dan 2 miljard euro per jaar.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Studio fotograaf gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  ik heb niet gezegd dat je moet staan treuzelen of 20 minuten per kind uittrekken. Ik werk op mijn job en in mijn privé ook flink door, maar ze moeten niet aan mijn kop komen zagen dat t niet rap genoeg gaat.

                  Stress-gerelateerd klachten kosten de samenleving en de bedrijven meer dan 2 miljard euro per jaar.
                  Klopt, maar als stressbestendig zijn een vereiste is, dan zal daar wel reden toe zijn. Dan heeft het met andere woorden geen zin je op te geven als je dat niet bent. Trouwens, waar de ene stress mee heeft, gaat de ander misschien los over. En als ze zo iemand zoeken, dan is het wel relevant dat ze dat duidelijk vooraf vermelden. Niemand is verplicht de job te aanvaarden hé

                  Mvg,
                  Frederic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Studio fotograaf gezocht

                    Waarom studio fotograaf als je blijkbaar op locatie moet gaan?
                    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                    http://www.stevevandegaer.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Studio fotograaf gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                      Waarom studio fotograaf als je blijkbaar op locatie moet gaan?
                      omdat studio's ook draagbaar kunnen zijn
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Studio fotograaf gezocht

                        "Men" is hier op zoek naar een freelance-fotograaf die zich meerdere dagen per week (in een bepaalde periode) kan vrijmaken voor schoolfotografie.

                        Beschikken over een set studioflitsen is een vereiste.

                        Je zal een opleiding krijgen binnen het bedrijf om achteraf op eigen basis van school naar school te trekken.

                        Mogelijke opstellingen zijn de typische schoolfotografie tegen een achtergrond met motief + broer & zus foto's ... in sommige gevallen moet je foto's nemen in de klas met een bestaande achtergrond en ook soms foto's van uit de hoogte. Alle beelden in jpeg aanleveren, same day.

                        Vergoeding staat vast per school + een percentage op de uiteindelijke verkoop, het is dus niet per uur betaald. Je loon is dus afhankelijk van de ouders die bestellingen plaatsen en meestal zullen je foto's ook een "kwaliteits"-quota krijgen van het bedrijf ... aan de hand van dit punten systeem krijg je een percentage.

                        Raar dat TS hier zo mysterieus over moet doen ...

                        Het is mijn ding niet, ik zou het ook nooit doen (met alle respect voor de fotografen dit het wel doen).
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Studio fotograaf gezocht

                          vind de vraag van ts anders wel klaar en duidelijk...
                          vreemd trouwens dat hier nog gereageerd word , ts heeft al meer dan een half jaar niet meer hier geweest.....ondertussen zal ze wel iemand hebben gevonden denk ik.
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Studio fotograaf gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                            vind de vraag van ts anders wel klaar en duidelijk...
                            vreemd trouwens dat hier nog gereageerd word , ts heeft al meer dan een half jaar niet meer hier geweest.....ondertussen zal ze wel iemand hebben gevonden denk ik.
                            zie #7.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Studio fotograaf gezocht

                              [mod] oud topic en TS vertoeft al een tijdje niet meer op BD
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X