Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheidsroos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afscheidsroos

    Gisteren kreeg ik als afscheid een boeket witte rozen. Dit is er eentje uit.




    Bedankt om te kijken.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

  • #2
    Re: Afscheidsroos

    Straf zeg, 36 x bekeken en niet goed bevonden
    Dan zie ik er meer in, namelijk de heerlijke belichting waardoor een mooi reliëf is ontstaan.
    Das eentje om in te kaderen.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Afscheidsroos

      heel mooie opname, maar de tekst een raadsel?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Afscheidsroos

        very classy!

        Comment


        • #5
          Re: Afscheidsroos

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Straf zeg, 36 x bekeken en niet goed bevonden
          Dan zie ik er meer in, namelijk de heerlijke belichting waardoor een mooi reliëf is ontstaan.
          Das eentje om in te kaderen.


          Grtz, RF

          Ach...'t is gewoon héél druk door 't mooie weer, er wordt heel veel gepost en iedereen is een beetje 'rapper weg' van de pc en dan wordt er al eens iets over 't hoofd gezien.

          Weer een hele fijne foto Monique !
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

          Comment


          • #6
            Re: Afscheidsroos

            Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
            Ach...'t is gewoon héél druk door 't mooie weer, er wordt heel veel gepost en iedereen is een beetje 'rapper weg' van de pc en dan wordt er al eens iets over 't hoofd gezien.

            dat zal idd wel de reden zijn ,want hij is prachtig moniq ,zeer mooi belicht ,en supermooie compo

            Comment


            • #7
              Re: Afscheidsroos

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              dat zal idd wel de reden zijn ,want hij is prachtig moniq ,zeer mooi belicht ,en supermooie compo
              mee eens,

              Comment


              • #8
                Re: Afscheidsroos

                Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                Ach...'t is gewoon héél druk door 't mooie weer, er wordt heel veel gepost en iedereen is een beetje 'rapper weg' van de pc en dan wordt er al eens iets over 't hoofd gezien.

                Weer een hele fijne foto Monique !
                Ja dat snap ik Jacky, 't zijn gouden dagen voor macrofotografie en men moet ervan profiteren.
                Maar 36 x bekeken en geen commentaar, de foto was al op de tweede bladzijde verdwaald en bijna vergeten.

                Mag ik ook van de gelegenheid gebruik maken om aan de "anciens" te vragen ietsje meer aandacht te besteden aan het onderdeel "Beoordeling" want dit wordt echt stiefmoederlijk behandeld hoor.
                De beginners hebben echt een beetje steun nodig.
                Dank bij voorbaat.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Afscheidsroos

                  een hele mooie monique!

                  groetjes
                  hilde
                  groetjes
                  hilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Afscheidsroos

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Ja dat snap ik Jacky, 't zijn gouden dagen voor macrofotografie en men moet ervan profiteren.
                    Maar 36 x bekeken en geen commentaar, de foto was al op de tweede bladzijde verdwaald en bijna vergeten.

                    Mag ik ook van de gelegenheid gebruik maken om aan de "anciens" te vragen ietsje meer aandacht te besteden aan het onderdeel "Beoordeling" want dit wordt echt stiefmoederlijk behandeld hoor.
                    De beginners hebben echt een beetje steun nodig.
                    Dank bij voorbaat.

                    Grtz, RF
                    je hebt gelijk hoor ,ik moet zelf toegeven dat ik delaatste tijd ook nog weinig op beoordeling kom ,(zeer weinig tijd )maar zal daar nu trachten een beetje verandering in te brengen ,ik heb daar trouwens ook mijn basis geleerd

                    Comment


                    • #11
                      Re: Afscheidsroos

                      Klassiek, maar heel mooi.

                      Groetjes,
                      Jolien
                      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Afscheidsroos

                        Prachtig !
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Afscheidsroos

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          heel mooie opname, maar de tekst een raadsel?
                          grt,bouk.
                          Vrijdag was het mijn afscheidsfeest in de school waar ik les gaf.
                          Alle leerlingen die bij mij in het klasje gezeten hadden, gaven mij een witte roos. Dat was wel even heel emotioneel.
                          Uit dat prachtige boeket heb ik er eentje vastgelegd.
                          Vandaar de naam: afscheidsroos.

                          groetjes

                          moniq
                          groetjes, moniq (BD1321BE)

                          A picture paints a thousand words

                          Comment


                          • #14
                            Re: Afscheidsroos

                            Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
                            Vrijdag was het mijn afscheidsfeest in de school waar ik les gaf.
                            Alle leerlingen die bij mij in het klasje gezeten hadden, gaven mij een witte roos. Dat was wel even heel emotioneel.
                            Uit dat prachtige boeket heb ik er eentje vastgelegd.
                            Vandaar de naam: afscheidsroos.

                            groetjes

                            moniq
                            tja maar nu krijg je wel meer tijd voor je fotografie
                            al denk ik, dat je de kinderen en de klas ook wel zal missen

                            deze roos staat er prachtig op moniq
                            en geniet nu van al die vrije tijd om er samen met Les op uit te trekken en ons hier van mooie fotoke's te voorzien
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Afscheidsroos

                              nog effe tijd gemaakt om eens door het forum te gaan,

                              prachtig moniq
                              groetjes Ingrid

                              Comment

                              Working...
                              X