Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

    Hallo,

    Binnenkort moet ik foto's (huwelijk) nemen in het park van het Kasteel van Nieuwland in Aarschot. Maar om een beetje afwisseling te krijgen vroeg ik me af of er in de buurt andere toffe locaties zijn om eventueel wat andere foto's te nemen (begijnhof, oud fabriek...). Ik ken de streek daar niet goed vandaar. Ik ga er eerst wel eens rondlopen om de locatie zelf te bekijken (kasteel en park) en de mogelijkheden, maar het mocht helpen als ik al een eerste aanzet heb om ook ergens te kijken buiten het park. Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

    Kasteel van Nieuwland ligt wel wat afgelegen.
    Begijnhof is er wel in Aarschot, stadspark, meetshovense bossen, orleanustoren, wat zoek je juist ?

    Comment


    • #3
      Re: Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

      Hallo,
      Ik zoek vooral iets wat kan contrasteren met 'foto's in het park' (bomen, vijver...). Anders zijn alle trouwfoto's van het koppel in dezelfde omgeving. Het park is goed voor enkele foto's maar om alles daar te trekken vind ik een beetje eentonig. Vandaar.

      Comment


      • #4
        Re: Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

        Aan het seinhuis van Aarschot (dat is niet te ver van het kasteel) staan enkele oude werkwagens van de NMBS. Die worden ook als eens gebruikt als decor voor een huwelijksreportage. En op de perrons van het station mag je ook foto's nemen.
        Comfortably numb with my Pentax

        Comment


        • #5
          Re: Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

          Beste tip die ik je kan geven maar misschien niet wat je wil horen: ga eens rondrijden in de omgeving? Het feit dat je de regio niet kent is geen excuus, maar net een reden te meer lijkt me? De fotolocatie is toch te belangrijk om door anderen te laten voorkauwen of zie ik dit verkeerd? JIJ maakt de foto's, dus JOUW visie is belangrijk...

          Maar los daarvan: in die omgeving vind je locaties zat hoor (de voor de hand liggende suggesties werden al gegeven), dus komt sowieso wel goed ;-) De dienst voor toerisme kan een goed beginpunt zijn bij je zoektocht maar ook huwelijksfora kunnen soms waardevolle tips opleveren.

          Roeland
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: Omgeving van Kasteel van Nieuwland in Aarschot

            Zoals in mijn eerste bericht gezegd ga ik sowieso de omgeving verkennen maar mijn vraag was bedoeld om mij een beetje richting te geven (letterlijk en figuurlijk), misschien zijn er 'verborgen' pareltjes? Mocht er iemand bij mij in de buurt een locatie zoeken zou ik ook dingen kunnen aangeven die op het eerste zicht niet 'evident' zijn of voor de handliggend.
            Ik heb nu toch al een paar tips, één van de volgende weken ga ik naar daar om alle locaties te bekijken, zien wat er mogelijk is van setting alsook binnen in het kasteel, het hotel en de postilon ben ik zinnens om foto's te nemen. Maar daarvoor wil ik eerst goed gaan kijken (en proberen) om te zien wat het op foto kan zeggen. De mensen hebben me zo goed als vrij spel gegeven, ik weet wat ze mooi vinden en binnen dit kader wil ik mijn ding doen. Ze hebben mij gevraagd omwille van mijn 'stijl'. Klinkt gewichtig maar je weet wat ik bedoel.
            Bedankt voor de tips.

            Comment

            Working...
            X