Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

OS X probleempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • OS X probleempje

    Mijn dochtertje was met eten aan het knoeien op het toetsenbord van de laptop. Heb het ding buiten omgedraaid en een beetje zitten kuisen, maar nu is er iets met het kleurenschema precies. Wit is zwart en omgekeerd. De smileys hier zijn blauw en zien er niet gezond uit. Ik zit met Tiger en zie niet direct een reset naar de standaardwaarden.

    Ik heb wat zitten googlen, maar meestal wordt er naar shapeshifter verwezen, wat ik niet heb. Iemand een suggestie? Alvast bedankt.

    -c

  • #2
    Re: OS X probleempje

    Ga naar "systeemvoorkeuren", klik "universele toegang" aan en zet daar uw beeldscherm terug op "zwart op wit". (Mac's zijn van huis uit op verschillende manieren uitgerust met hulpmiddelen voor mensen met een visuele- of andere handicap, dit is daar eentje van)

    Comment


    • #3
      Re: OS X probleempje

      Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
      Ga naar "systeemvoorkeuren", klik "universele toegang" aan en zet daar uw beeldscherm terug op "zwart op wit". (Mac's zijn van huis uit op verschillende manieren uitgerust met hulpmiddelen voor mensen met een visuele- of andere handicap, dit is daar eentje van)
      Thankyouverymuch!

      Daar was ik nu net niet gaan zoeken.

      Comment


      • #4
        Re: OS X probleempje

        control + option + command + 8 ;-)

        Comment


        • #5
          Re: OS X probleempje

          Oorspronkelijk geplaatst door KriVa Bekijk bericht
          control + option + command + 8 ;-)
          Dat verklaart al direct waarom het tijdens het poetsen van het toetsenbord gebeurd is!

          Comment


          • #6
            Re: OS X probleempje

            Inderdaad, en toch nog even aanhalen dat er een goed tooltje bestaat voor mensen die hun toetsenbord schoon willen of moeten maken zonder hun Mac uit te schakelen: Keyboard Cleaner. Wij gebruiken het zelf ook, aangezien bij ons de computer niet af mag (server) en zijn heel gelukkig dat één van ons op dat tooltje gestoten is.

            Comment

            Working...
            X