Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Start Georges II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Start Georges II

    Wat vonden jullie van de start van Georges Leekens zijn tweede tijdperk als bondscoach?
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Re: Start Georges II

    Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
    Wat vonden jullie van de start van Georges Leekens zijn tweede tijdperk als bondscoach?
    Erg blij dat hij was met de overwinning

    De nieuwkomers vond ik goed.
    Er zit wat vuur in die spelers.
    Last edited by theokus; 20 mei 2010, 00:06.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Start Georges II

      Haha, op 85ste minuut dacht ik wat ik meestal denk na een wedstrijd met de rode duivels. Maar nu hadden ze me toch goed liggen hoor.

      Comment


      • #4
        Re: Start Georges II

        Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk bericht
        Haha, op 85ste minuut dacht ik wat ik meestal denk na een wedstrijd met de rode duivels. Maar nu hadden ze me toch goed liggen hoor.
        Mij ook
        En ik dacht dat die 2de goal eentje van een Bulgaar was....
        't Was niet goed te zien op de beelden.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Start Georges II

          Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk bericht
          Haha, op 85ste minuut dacht ik wat ik meestal denk na een wedstrijd met de rode duivels. Maar nu hadden ze me toch goed liggen hoor.
          Idd tot de 85ste dacht ik ook dat het weer 90 minuten compleet verloren tijd ging worden, maar dan gebeurde er toch nog wat. Alles bij elkaar hebben we amper kansen weggegeven aan de Bulgaren en is de overwinning verdiend te noemen. Maar verder viel er weinig positiefs te zeggen. Hopelijk wordt het toch wel wat beter tegen de Duitsers als we om het 'echie' gaan spelen.
          GO ON...BE A TIGER!!!

          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

          Comment


          • #6
            Re: Start Georges II

            'k Ga hier de dikke nek niet uithangen, maar in een ander topic had ik het voorspeld.
            Ge ziet het zo, das tenminste een trainer die deze job wou en het vooral met hart en ziel zal doen.
            Wat heeft hij niet gepresteerd met Moeskroen, AA Gent, Lokeren en ja, zelfs Club?
            Persoonlijk had ik hem veel liever bij Club gezien als trainer.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X