Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bd niet bereikbaar!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bd niet bereikbaar!!!

    De PC op mijn werk, of waar dan ook geeft mij altijd toegang tot BD. Echter op mijn eigen LapTop, welke ik juist heb voor het surfen op internet en toch ook het BD forum, kom ik met geen mogelijkheid op Belgium Digital. De pagina laadt niet geheel en bij doorlinken naar foto's of onderwerpen wordt er helemaal niet thuisgegeven en is er van BD niets meer bereikbaar.

    Ik heb al geprobeerd de cookies etc. te verwijderen in- uit te loggen op de andere plekken waar ik BD wel eens bekeken heb, niets helpt tot nu toe. Ik begrijp dat het aan de instellingen op mijn LapTop moet liggen, maar weet iemand van jullie welke dat kunnen zijn?

    Mijn viruscanner is Norton 360, maar ook dat heb ik op meerdere plaatsen geïnstalleerd.

    Please help me voor mijn favourite forum.

    Liefst via bert@simages.nl want op mijn werk zijn ze er ook niet altijd blij mee

    Bij voorbaat dank.

    'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

  • #2
    Re: Bd niet bereikbaar!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
    ... Liefst via bert@simages.nl want op mijn werk zijn ze er ook niet altijd blij mee ...
    Omdat ie er niet blij mee was, heeft je baas ingegrepen.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Bd niet bereikbaar!!!

      Hoi Bert,

      Wat voor Laptop ? Welk OS ? Welke browser ?

      "niet thuisgegeven". Wat is de exacte foutmelding ?

      Heb je dezelfde problemen ook bij andere websites ?

      Virusscanner is niet relevant.

      Groet,

      Jan

      Comment


      • #4
        Re: Bd niet bereikbaar!!!

        Dell Vostro met Windows Vista en IE 8, bij geen enkel andere website heb ik tot dusver problemen. Ook andere websites waarop ingelogd dient te worden, geven geen probleem.
        Alleen BD
        De melding die verschijnt is dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

        @ Jos: Neehe, op mijn werk kan ik juist wél kijken, maar 's avonds thuis niet. Die LT is van mezelf hej

        'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

        Comment


        • #5
          Re: Bd niet bereikbaar!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door nikonias Bekijk bericht
          Dell Vostro met Windows Vista en IE 8, bij geen enkel andere website heb ik tot dusver problemen. Ook andere websites waarop ingelogd dient te worden, geven geen probleem.
          Alleen BD
          De melding die verschijnt is dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

          @ Jos: Neehe, op mijn werk kan ik juist wél kijken, maar 's avonds thuis niet. Die LT is van mezelf hej
          Probeer het eens met Firefox. Dan kun je zien of het aan IE8 of aan je Laptop ligt....

          Groet,

          Jan

          Comment

          Working...
          X