Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CS5 cursor maat half afgebeeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CS5 cursor maat half afgebeeld

    Ik heb een Dell inspiron 9400 laptop met een videokaart 256MB NVIDIA Geforce GO 7900GS
    Als ik in CS5 de cursor (stempel) groter maak dan wordt deze maar gedeeltelijk weer gegeven. Bij CS4 is dit goed.
    Voor dit probleem zou ik een andere driver moeten installeren. Dit heb ik gedaan met de nieuwste (2007) driver van Dell. Maar het probleem blijft.
    O wie kan mij helpen?
    Dré

  • #2
    Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

    Probeer de drivers van nVidea?

    Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

    Comment


    • #3
      Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

      Oorspronkelijk geplaatst door Loccufier Bekijk bericht
      Geen vernieuwde driver.
      Houdt het dan op, dus geen CS5
      Dré

      Comment


      • #4
        Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

        Hoe weet je trouwens dat het aan de driver ligt?
        Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

        Comment


        • #5
          Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

          Ik heb dit probleem ook. Best wel lastig eigenlijk.
          Hoe groter de brush hoe kleiner het weergegeven stukje.. Op 510px is dit letterlijk nog maar een puntje . Tot en met 76px blijft de cirkel vol.

          Met CS4 heb ik dit geloof ik ook even gehad.. en is dan opgelost.. Onopzettelijk.

          Comment


          • #6
            Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

            Kun je anders wat gedetailleerdere informatie geven over je laptop? CPU, geheugen, OS, ...
            Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

            Comment


            • #7
              Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

              Oorspronkelijk geplaatst door Loccufier Bekijk bericht
              Kun je anders wat gedetailleerdere informatie geven over je laptop? CPU, geheugen, OS, ...

              Dell Laptop INSPIRON 9400
              Intel R CPU T2300 1.66Ghz
              kloksnelheid 981Mhz 2,00GB

              Dré

              Comment


              • #8
                Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

                Misschien even wachten op nog nieuwere drivers? Het probleem dat je omschrijft zat voor velen ook al in CS4 en werd toen ook gefixed met nieuwe drivers (of settings in PS voor de videokaart, dat ontgaat me even... Vanaf CS4 wordt de grafische kaart veel meer/beter benut). Ik heb er geen ervaring mee dus zeker ben ik niet...

                Roeland
                Last edited by Roeland; 20 mei 2010, 21:27. Reden: Onvolledig antwoord in eerste instantie
                www.135mm.be
                @135mm_leuven
                info@135mm.be

                Comment


                • #9
                  Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

                  En draai je Windows 7/Vista/XP ?

                  Normaal moet je van nVidea toch een nieuwere videodriver kunnen vinden dan die van 2007, hoewel het daaraan bijna niet kan liggen volgens de de systeemvereisten.
                  Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

                    Mijn Systeem draait op XP

                    Je gelooft het niet, vanmorgen toen ik hem opstarte gaf hij de volle circel aan (bij de stempel in groot formaat)
                    Nu start ik hem weer op en hij geeft nu alweer een gedeelte van de circel weer.
                    Heeft dit dan iets met het geheugen of zo te maken?
                    XP-home edition
                    2MB interngeheugen
                    Kloksnelheid 981Mhz
                    2 procersors 1,66GH

                    Comment


                    • #11
                      Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

                      Heeft dit niets te maken met de caps-lock toets?
                      Het kan ook een andere toets zijn maar ik kan het nu niet zo onmiddellijk checken want zit in het buitenland voor mijn werk en op mijn laptop dat geen CS
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                      Comment


                      • #12
                        Re: CS5 cursor maat half afgebeeld

                        Neen dat is het niet .

                        Comment

                        Working...
                        X