Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in het avondzonnetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in het avondzonnetje




    groeten, frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: in het avondzonnetje

    Mooi de 'gouden gloed' vastgelegd.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: in het avondzonnetje

      nog één staande, sterk beeld

      Comment


      • #4
        Re: in het avondzonnetje

        Ik heb deze foto nu al meerdere keren bekeken, en eigenlijk weet ik het nog niet goed...
        De lichtbreking in de pluisjes vind ik bijzonder mooi, zeker omdat deze ook mooi een diagonale tendens in je beeld brengen, maar er is ook iets in deze foto wat mij wringt. Ik kan echter niet zeggen wat precies. Zo gauw ik er de vinger heb kunnen opleggen (als dit al gebeurt) geef ik nog wel eens een seintje.

        Comment


        • #5
          Re: in het avondzonnetje

          Merkwaardig maar mooie opname
          Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

          MVG FLOWER Canon7D

          Comment


          • #6
            Re: in het avondzonnetje

            Heerlijk licht - je moet het maar zien
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: in het avondzonnetje

              Zo echt een sfeerbeeld waar 's avonds je oog op valt als je nog ergens stilletjes van de natuur zit te genieten, prachtig dat licht gevangen
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: in het avondzonnetje

                Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                Zo echt een sfeerbeeld waar 's avonds je oog op valt als je nog ergens stilletjes van de natuur zit te genieten, prachtig dat licht gevangen
                'k zou het niet beter kunnen zeggen en volledig mee eens
                Groetjes Vicky

                Comment


                • #9
                  Re: in het avondzonnetje

                  WOW!! PRACHTIG!!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: in het avondzonnetje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                    Zo echt een sfeerbeeld waar 's avonds je oog op valt als je nog ergens stilletjes van de natuur zit te genieten, prachtig dat licht gevangen
                    Ben ik het volledig mee eens,Prachtig plaatje
                    Grt
                    Theike
                    Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: in het avondzonnetje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                      Ik heb deze foto nu al meerdere keren bekeken, en eigenlijk weet ik het nog niet goed...
                      De lichtbreking in de pluisjes vind ik bijzonder mooi, zeker omdat deze ook mooi een diagonale tendens in je beeld brengen, maar er is ook iets in deze foto wat mij wringt. Ik kan echter niet zeggen wat precies.
                      hier ook dat gevoel, denk dat het frame te donker is.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: in het avondzonnetje

                        Ik ben hier ook al een paar keer komen kijken en ik moet zeggen...Deze plaat doet het niet voor mij..Sorry.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: in het avondzonnetje

                          Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                          Ik heb deze foto nu al meerdere keren bekeken, en eigenlijk weet ik het nog niet goed...
                          De lichtbreking in de pluisjes vind ik bijzonder mooi, zeker omdat deze ook mooi een diagonale tendens in je beeld brengen, maar er is ook iets in deze foto wat mij wringt. Ik kan echter niet zeggen wat precies. Zo gauw ik er de vinger heb kunnen opleggen (als dit al gebeurt) geef ik nog wel eens een seintje.
                          Ik denk dat ik ongeveer gevonden heb wat mij hier wringt.
                          Het is duidelijk een avondfoto, en mooie avonden geven mij dikwijls een melancholisch gevoel. maar dat gevoel vind ik hier niet in terug. Hier heb ik eerder het gevoel van 'het einde is nabij'. Te somber... Misschien dat gewoon de foto wat oplichten al wat helpt. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: in het avondzonnetje

                            Ondanks de goede compo, de inhoud en het mooie licht op de draadjes heb ik toch ook geen "wauw" gevoel. Mist waarschijnlijk een beetje helderheid
                            grt.hogteneer
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: in het avondzonnetje

                              Misschien was het wat te somber, daarom hier een opheldering



                              en ja, het kan niet allemaal wauw zijn toch ? smaken verschillen dan ook nog.

                              moest ik zelf 5 beelden per jaar maken waarvan ik wauw zeg, ik zou WAUW zeggen en ik meen dat dat hier voor de meesten wel opgaat als ze wat eerlijk met zichzelf zijn

                              frans
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment

                              Working...
                              X