Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

    Hallo,

    Eerst zei men dat die HD digicorders enkel verhuurd worden aan €8/mnd, maar nu zouden ze toch verkocht worden zei een kennis ?

    Weet iemand of je deze gewoon bij Telenetverdelers kan kopen, en hoeveel is de huidige prijs dan voor een HD Digicorder?
    Als ik me niet vergis rond de €200 (ooit nog €397 gekost bij lancering)

    Bedankt,
    2010

  • #2
    Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

    Kijk op de site van Telenet eens : http://telenet.be/2709/0/1/nl/thuis/...rder-huur.html
    Zo te zien enkel te huur ... of hun site moet niet up to date zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

      Waarom eentje kopen. Als hij dan defect is ... Vorige woensdag de harde schijf stuk van een gehuurde, gewoon ruilen en verder kijken. Jammer dat alle reeds opgenomen programma's weg waren. Met die nieuwe niets dan problemen. Sinds vrijdag mss al 20X moeten heropstarten. Telkens gebeld naar hun helpdesk en uiteindelijk vandaag een nieuwe voeding gaan halen. En als het nog niet verholpen is gewoon ruilen voor een nieuw toestel. Huren is op lange termijn wel duurder. Maar als je een toestel koopt heb je dan dezelfde garantie voorwaarden?
      Comfortably numb with my Pentax

      Comment


      • #4
        Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Kijk op de site van Telenet eens : http://telenet.be/2709/0/1/nl/thuis/...rder-huur.html
        Zo te zien enkel te huur ... of hun site moet niet up to date zijn.
        Blijkbaar zou de HD digibox wel te koop zijn, de digicorder echter niet...
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

          ja de HD digibox wisten we al via de site, maar de digicorder zou ook te koop zijn, zal nog eens navragen waar hij dat gezien had en eens informeren of er ook 2j garantie op is.
          Ofwel durft Telenet ze niet meer verkopen wegens problemen

          Comment


          • #6
            Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

            Iets zeer interessant gevonden:
            http://userbase.be/forum/viewtopic.p...=24122&start=0
            Iemand die dit kan testen? Dan wordt het dringend tijd voor een nieuwe tv voor mij :-)

            edit: misschien erbij vertellen dat je op sommige tv's een usb hd kan aansluiten om op te nemen. Ze spreken ook van een dreambox, maar dat kost dan wel veel geld voor iets waarvan je niet zeker bent of het zal blijven werken.
            Last edited by ccc; 19 mei 2010, 20:37.

            Comment


            • #7
              Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

              Ik heb mijn digicorder in 'eigendom'... wel niet gekocht, maar gekregen tijdens een telenet promotie (toen waren ze zeker te koop)....

              Comment


              • #8
                Re: Hoe zit het nu met die HD digicorders, worden deze nu toch weer verkocht ?

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Iets zeer interessant gevonden:
                http://userbase.be/forum/viewtopic.p...=24122&start=0
                Iemand die dit kan testen? Dan wordt het dringend tijd voor een nieuwe tv voor mij :-)

                edit: misschien erbij vertellen dat je op sommige tv's een usb hd kan aansluiten om op te nemen. Ze spreken ook van een dreambox, maar dat kost dan wel veel geld voor iets waarvan je niet zeker bent of het zal blijven werken.
                Telenet versleutelt al een heel tijdje z'n digitale uitzendingen (zogezegd wegens de auteursrechten). De enige die ze niet versleuteld doorzenden zijn de VRT-zenders (die dus evengoed via DVB-T te ontvangen zijn).
                Vroeger in het INDI tijdperk kon je de meeste zenders ook ontvangen via DVB-C (onversleuteld, dus bv. ook de VTM's en aanverwanten), maar sinds INDI is overgenomen door Telenet is dat dus ook afgelopen.
                Vreemd dat INDI die problemen met de auteursrechten niet had...
                Groeten,

                Polleke

                Comment

                Working...
                X