Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad = Newton

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipad = Newton

    Niets nieuws onder de zon:
    A coupon code is a code, consisting of letters or numbers that consumers can enter into a promotional box on a site's shopping cart checkout page to obtain a discount on their purchase, such as a percentage off purchase, free shipping, or other discount.

    20jaar geleden werd Newton aangekondigd. Wie heeft er ooit vangehoord?
    Apple not for me!!!

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Ipad = Newton

    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    Niets nieuws onder de zon:
    A coupon code is a code, consisting of letters or numbers that consumers can enter into a promotional box on a site's shopping cart checkout page to obtain a discount on their purchase, such as a percentage off purchase, free shipping, or other discount.

    20jaar geleden werd Newton aangekondigd. Wie heeft er ooit vangehoord?
    Apple not for me!!!

    Henri
    Henri,

    De Newton (nog in gebruik bij sommigen) was gewoon te vroeg.
    De Ipad is ook vroeg, maar het succes is toch wel overweldigend. Ze kunnen de verkoop met hun huidige produktie niet bijbenen.
    Ter illustratie:
    H-264 movies (flash word niet ondersteund, het grote minpunt van de ipxxx achtige dingen), was goed voor 10% van de movies in de Januari, nu zitten we ongeveer aan 30%. Dus het gaat zeer snel nu.
    Komt dus wel goed denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: Ipad = Newton

      Ooit was ik zeer sceptisch tegen de Iphone en ook tegen de Ipod
      nu heb ik zelf een Iphone 3Gs , mijn eerste Apple product in huis.
      slechts 1 week na de aankoop dacht ik, das een van mijn beste aankopen dit jaar.

      Jeff c.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Ipad = Newton

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Niets nieuws onder de zon:
        A coupon code is a code, consisting of letters or numbers that consumers can enter into a promotional box on a site's shopping cart checkout page to obtain a discount on their purchase, such as a percentage off purchase, free shipping, or other discount.

        20jaar geleden werd Newton aangekondigd. Wie heeft er ooit vangehoord?
        Apple not for me!!!

        Henri
        Je hebt er nooit van gehoord en dat is dan de norm voor goed en slecht.
        Bescheidenheid siert een mens.


        PS ik heb er zelf 2 gehad en heel veel gebruikt.

        Comment


        • #5
          Re: Ipad = Newton

          <<<Apple not for me!!!>>>


          Ik begrijp ook niet goed hoe je TEGEN iets kunt zijn, als het je niet interesseert? laat het dan zo, wat voor zin heeft die uitspraak eigenlijk?

          Comment


          • #6
            Re: Ipad = Newton

            Zoals met zo veel.... Zorg ervoor dat je eerst eens kan ervaren hoe het werkt, voor je een oordeel velt. Qua iPad ben ik overstag, en dat Apple hem presenteert als nieuwe Newton is misschien maar goed ook want... Is hij dat eigenlijk niet? De iPad is bedoeld voor dezelfde markt die Apple wou aanspreken met de Newton, alleen waren ze er veel te vroeg mee.

            Comment


            • #7
              Re: Ipad = Newton

              Ik heb ooit nog een Newton gehad.

              Dave
              pixelpusher

              Comment


              • #8
                Re: Ipad = Newton

                Hier ligt er ook nog een werkend exemplaar.

                Comment


                • #9
                  Re: Ipad = Newton

                  ik ben nooit een Apple fan geweest , maar ik vind ook dat, vooraleer je commentaar op iets geeft, je het produkt toch moet gebruikt hebben, zoals krisdg ook vermeldt, het Apple besturingssysteem lag me langs geen kanten ( ik heb dus ong een 8-tal maanden een Apple comp gehad ), maar mijn iphone, ondanks het feit dat ik ook wat twijfels had voor de aankoop, zou ik echt niet meer kunnen missen, het gebruiksgemak van dat toestel is volgens mij nog door geen enkele windows of Android variant geëvenaard.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ipad = Newton

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    het gebruiksgemak van dat toestel is volgens mij nog door geen enkele windows of Android variant geëvenaard.
                    De hoofdreden voor de iPhone's succes (voor mij dan toch)
                    geen enkel, maar echt zonder overdrijven geeeeeen enkel ander toestel is (grafisch) zo vlot in het gebruiken als de iPhone
                    5DmkIII en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ipad = Newton

                      De Newton was destijds ook niet de beste PDA die je kon krijgen. Hij was te groot, te lomp en de batterij ging niet lang mee. Pen input stond nog in z'n kinderschoenen. Wanneer je een Newton aan iemand uitleende en die probeerde 't een en ander te schrijven, dan ging ie daarna ook jouw handschrift niet meer zo goed herkennen.

                      Nee, toenmalige Palm Pilot van US Robotics had het wel bij het rechte eind. Compacter, zodat 'm in je vestzakje kon steken, een batterij die heel lang meeging, en een handschrift (Grafitti) dat vrij makkelijk te leren was en dat dat ding veel juister en makkelijker kon herkennen.

                      En bovendien: de Palm Pilot was er eerder op gericht om informatie (zoals contacten, documenten, nota's) te consulteren, en alles van synchronisatie van de desktop naar het toestel dat achteraf op de markt kwam was erop gebaseerd.

                      Het OS op zich stond al een heel eind verder dan de rest, in die tijd, maar dat zijn technische details waar ik nu geen tijd voor heb.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ipad = Newton

                        Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        De Newton was destijds ook niet de beste PDA die je kon krijgen. Hij was te groot, te lomp en de batterij ging niet lang mee. Pen input stond nog in z'n kinderschoenen. Wanneer je een Newton aan iemand uitleende en die probeerde 't een en ander te schrijven, dan ging ie daarna ook jouw handschrift niet meer zo goed herkennen.

                        Nee, toenmalige Palm Pilot van US Robotics had het wel bij het rechte eind. Compacter, zodat 'm in je vestzakje kon steken, een batterij die heel lang meeging, en een handschrift (Grafitti) dat vrij makkelijk te leren was en dat dat ding veel juister en makkelijker kon herkennen.

                        En bovendien: de Palm Pilot was er eerder op gericht om informatie (zoals contacten, documenten, nota's) te consulteren, en alles van synchronisatie van de desktop naar het toestel dat achteraf op de markt kwam was erop gebaseerd.

                        Het OS op zich stond al een heel eind verder dan de rest, in die tijd, maar dat zijn technische details waar ik nu geen tijd voor heb.

                        Dave
                        Dave, ik heb die palmpilot ook gehad, en ook nog die armstrad.
                        Die PP was inderdaad een tof ding, prima werkend. alleen als je zonder accu viel was het dikke miserie. (ik heb hem onlangs bij een opruimaktie weggegooid)

                        Comment

                        Working...
                        X