Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotowedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotowedstrijd

    Fotografencollectief Appelterre organiseert naar aanleiding van hun 30ste fotosalon een fotowedstrijd. Deze wedstrijd is gericht naar amateur-fotografen die niet aangesloten zijn bij een erkende fotoclub & woonachtig in Vlaanderen.
    Meer info (wedstrijdreglement, inschrijvingsformulier,...) kan je vinden op de website www.fotografencollectief-appelterre.be.
    Bovendien wordt er een speciale prijs uitgereikt voor de beste inzending van jeugdige deelnemers tot 16 jaar.
    Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

  • #2
    Re: fotowedstrijd

    ik lees in het reglement:

    11) Afhalen der werken.
    a) De niet geselecteerde werken kunnen tijdens het salon worden afgehaald.
    Niet geselecteerde werken die niet tijdens het salon worden afgehaald zullen niet worden teruggestuurd. Ze liggen nog tot 10 december 2010 ter beschikking van de deelnemers in het clublokaal, waar ze tijdens de vergaderingen van de fotoclub kunnen worden opgehaald (voor vergaderkalender zie http://www.fotografencollectief-appelterre.be/).
    De werken die niet werden afgehaald worden na 10 december 2010 eigendom van de inrichtende club.
    b) De geselecteerde werken die werden tentoongesteld zullen aan de deelnemers worden teruggestuurd in de originele verpakking vanaf 11 december 2010. De deelnemers die dit wensen kunnen in de periode na de tentoonstelling en tot 10 december 2010 hun werken afhalen tijdens de vergadering van de club (zie a) hierboven).
    c) De bekroonde werken blijven eigendom van de inrichtende club.

    dat lijkt me straf! de foto's worden niet terug gestuurd, tenzij geselecteerd en indien bekroond ook niet... In een normale wedstrijd wordt altijd alles terug gestuurd...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: fotowedstrijd

      Vind het maar een rare opzet eerlijk gezegd, het is enkel voor amateur fotografen toegankelijk, ze mogen niet aangesloten zijn bij een erkende club en moeten ook nog eens in Vlaanderen wonen (ik woon net 500m over de taalgrens ).

      Als amateur moet je dan ook nog eens een deftige afdruk laten maken van je werk dat je dan ook nog eens zelf moet gaan terughalen ... en als je wint dan krijg je niets terug en worden zij eigenaar van jouw werk

      No thanks

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment

      Working...
      X