Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puur Holland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Puur Holland

    Molens, koeien en zware bewolking...
    alleen het laatste was niet voorzien.



    CANON EOS 7D
    ISO 250
    f 9
    1/160 sec
    40mm

    groeten,

    rudi
    www.photo-rudi.be

  • #2
    Re: Puur Holland

    Enkel de kaas en boter ontbreken nog.
    Ernstig nu, zeker geen slechte foto maar ik vind hem een beetje dof en futloos.
    Ik zou de lucht iets dramatischer maken en het landschap meer vobrance geven.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Puur Holland

      Inderdaad een zeer sprekend plaatje, typisch landschap dat heel mooi in beeld is gebracht.
      Kan zo aan de muur of in een album, mits je de suggesties van RF toepast.
      Een verloopfilter op de lucht zou zeker een meerwaarde kunnen betekenen !

      Prachtig

      Grtz...
      "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
      Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

      Comment


      • #4
        Re: Puur Holland

        Ik vind het een prachtige foto ....en ik moet tegenwind geven ten overstaan van de eerdere repliers...
        Wij hebben hier in de lage landen de typische regenachtige luchten en zacht licht .Zelf betrap ik me er ook op dat ik een foto geneigd ben helemaal op te dirken tot ze helemaal "snappy" is , lekker gesatureerd , contrastrijk .Maar dat moet niet altijd , hier zou het zelfs zonde zijn vind ik .




        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Puur Holland

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Ik vind het een prachtige foto ....en ik moet tegenwind geven ten overstaan van de eerdere repliers...
          Wij hebben hier in de lage landen de typische regenachtige luchten en zacht licht .Zelf betrap ik me er ook op dat ik een foto geneigd ben helemaal op te dirken tot ze helemaal "snappy" is , lekker gesatureerd , contrastrijk .Maar dat moet niet altijd , hier zou het zelfs zonde zijn vind ik .

          Walter
          Helemaal mee eens. Ik vind de foto prima zoals hij nu is. Mooie opname.
          mvg. Frederico

          Comment


          • #6
            Re: Puur Holland

            mooi en niks meer aan doen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Puur Holland

              Ik kan het er best mooi vinden, daar in Holland, maar ook heel goed begrijpen waarom ze
              zo massaal het Zuiden opzoeken tijdens hun vakanties.

              Comment


              • #8
                Re: Puur Holland

                Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Ik vind het een prachtige foto ....en ik moet tegenwind geven ten overstaan van de eerdere repliers...
                AUB niet teveel tegenwind geven hoor... ik verlang achter wat warmer weer !
                "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

                Comment

                Working...
                X