Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allerlei materiaal en lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Allerlei materiaal en lenzen

    Ik ben eens aan het kijken geweest wat ik eigenlijk te weinig gebruik om te houden

    Dus te koop :

    - Canon 100mm 2.8 USM in perfekte nieuwstaat, aangekocht september 2009 met B&W UV Haze 1 X MRC,mag weg wegens aankoop IS versie.
    Nieuwprijs 483 euro zonder filter .
    Mag weg voor 400 euro met filter.

    ---VERKOCHT--- Canon 55-250 mm IS in nieuwstaat en met B&W 010 UV Haze 1X filter en orgineel Canon ET-60 zonnekap.(wegens dubbelgebruik met mijn 70-200mm 2.8 IS lens )
    Mag weg voor 175 euro.


    ----VERKOCHT----- Zenitar - M2.8/16 In nieuwstaat en met kleurenfilters,adapter voor Canon ,lensdoppen,doos en gebruiksaanwijzing.
    Mag weg voor 120 euro.


    - Visibledust Artic Butterfly zoals recht uit de winkel met 'lederen' etui en orgineel doos.
    In perfekte staat en mag weg omdat ik hem eigenlijk niet gebruik.
    Mag weg voor 40 euro.


    ---VERKOCHT----Phottix BP - 511A 1600mAH batterij, één nieuwe nog in de orgineel verpakking en één gebruikte.
    Mogen weg omdat ik mijn 40D verkocht heb en ze niet passen in mijn andere camera's.
    Nieuwprijs bij batteryking.nl 19,95.
    Mogen weg voor 25 euro voor de twee.


    -Lowepro Toploader 75 AW in absoluut nieuwstaat ( is maar één keer gebruikt tijdens citytrip ) met alle riemen, gespen en atributten zoals recht uit de winkel.
    Mag weg voor 50 euro.

    ---VERKOCHT-----Verder ben ik aan het overwegen mijn Canon 70-200mm L 2.8 IS te verkopen en de versie II te kopen,dus het kan zijn dat die eerdaags te koop komt.
    Mocht je intresse hebben hoor ik het wel.

    - Ik ben zelf op zoek naar de Canon 16-35mm F 2.8 II versie of de Canon 17-40 mm F 4 en de Canon 100mm 2.8 IS,dus mocht je één van deze te koop hebben laat maar weten.

    Uiteraard is alles uitgebreid te testen
    Last edited by The digital hunter; 30 mei 2010, 14:29.
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/
Working...
X