Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook mijn bijdrage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook mijn bijdrage

    Eindelijk.
    Het is ervan gekomen.
    Mijn grote fout is dat ik gewoon niet kan kiezen.
    Ik heb per model een album gemaakt.
    Wel een kleintje.
    Zo kan je zelf kiezen hoeveel foto's je wilt zien hé?
    Ik ga er nog enkele maken, maar voor vandaag stop ik ermee.


    Mijn album vind je op : http://act1.instantlogic.com

  • #2
    Hoi Act,

    Wel het niet kunnen kiezen is een eigenschap dat je meer op BD deelt, dus wat dat betreft verkeer je in goed gezelschap!

    Wat me opvalt in je foto's is de schijnbaar nadrukkelijke belangstelling voor het gezicht van mensen. Je laat zogezegd het gezicht het verhaal vertellen. De collages van Jenny vind ik persoonlijk minder geslaagd; te druk en op één of andere manier mis ik de samenhang. Bij Daineries vind ik ze wel meer geslaagd, soms lijkt het alsof ze met zichzelf in gesprek is. Klopt het dat je in deze versies minder verscherping hebt toegepast?
    Wel heel fijn nu ook jouw album te hebben mogen bewonderen.

    groetjes,

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Bedankt voor jouw kommentaar Jan.
      Neen, de knop verscherping en onscherp maken heb ik op PS nog niet ontdekt.
      Ik doe daar niets mee.
      Ik denk dat het gewoon het verkleinen is met irfanview.
      het enigste dat ik met de foto's gedaan heb is lichter en donkerder gemaakt.
      en dan kroppen.

      Comment


      • #4
        'k Ga later nog eens komen kijken, Act, Instantlogic is weer wreed traag.
        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment


        • #5
          Mooi album, Act !
          Je houdt blijkbaar van close-up's... Er zitten hele goeie tussen !
          Enne... nóg een fijn reekske van ons Justineke . Ik laat ze er morgen eens naar kijken.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Waar is de tijd van de gele ( weliswaar waterdichte) cam...
            Je fotografeert echt wel goed hé! Ik vind de foto's met kinderen op het mooist.
            Peter

            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
            http://www.photoblog.be/peterwarson

            Comment


            • #7
              Pieterbie, ik weet het, instantlogic is niet meer wat het geweest is. Maar om iets anders te nemen heb ik de durf nog niet. Het duurt allemaal zo lang voor je er kan mee werken en hiermee ben ik vertrouwd hé?
              Dama, het klopt, ik hou van close-ups en zeker als die van kinderen zijn. Ik zou mij daar graag meer over verdiepen over kindergezichtjes.
              Peter, ja waar is den tijd van toen hé? die gele onderwatercamera.
              Maar ze zijn er toch allemaal in getrapt hé?
              En mensen, bedankt voor jullie complimentjes het doet wel goed hoor, want, echt portretfotografie is nog niet écht mijn ding hé maar we leren wel bij hé?

              Comment


              • #8
                Knap Act...
                Zo te zien heb je op één jaar ontzettend veel geleerd.
                Van toen je die avond op de chat binnenstapte met je gele cam...
                en nu heb je Photoshop ookal onder de knie.

                Comment


                • #9
                  Mooie collage hier boven hé !

                  Smijt instantlogic toch buiten, is helemaal niet meer wat het vroeger was.

                  Neem toch www.fotopic.net is veel beter, mooier en interesanter met véél persoonlijke instelmogelijkheden.
                  Ok, je moet even "aanpassen" maar eens je het onder de knie hebt... trouwens het eindresultaat telt hé, en 500mb gratis is niet niks.
                  Betreft tips en instellingen over fotopic zie
                  http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=30152

                  Comment


                  • #10
                    Ik weet het teddieken, ik weet het, maar ik durf gewoon niet.
                    Al de tijd dat je erin steek, ik durf er gewoon niet aan te beginnen. Mijn engels is ook niet "je dat" hé? Ik durf gewoon niet.
                    Hoeveel avonden ben je dan weer kwijt?
                    en Mic, ja die gele kam, we hadden je goed zitten hé?
                    Je bent veel te goed gelovig jij.

                    Comment


                    • #11
                      Heel goed Act, ik zie dat je beter opgelet hebt dan ik in Mic zijn klas.
                      Ik heb het nog niet door hoe je die foto's zo mooi ineen laat vloeien, maar ik ben er mee bezig .
                      Knap werk, nu snel verzenden.
                      Canon Powershot G3

                      Comment


                      • #12
                        Tof album Act. Er zitten echt wel mooie portretten tussen!
                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #13
                          Toffe albums Act, en mooie collages. Moet ik ook eens proberen...

                          En zoals Jan zegt, je bent hier zeker niet de enige die niet weet wat kiezen
                          Groetjes,
                          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Act
                            Ik weet het teddieken, ik weet het, maar ik durf gewoon niet.
                            Al de tijd dat je erin steek, ik durf er gewoon niet aan te beginnen. Mijn engels is ook niet "je dat" hé? Ik durf gewoon niet.
                            Hoeveel avonden ben je dan weer kwijt?

                            Act, als je zelf even daar een eigen account aanmaakt (met uw e-mailadres + naam = noodzakelijk) en je stuurt deze dan op samen met uw wachtwoord naar mij toe, dan maak ik voor u hier wel even daar een album.

                            Zo hoef je alleen maar later zelf uw foto's maar up te loaden.



                            Comment


                            • #15
                              Teddieken, ge zijt niet alleen een knap fotomodel, maar ook een schat van een man.
                              Dat zal ik dan direct doen ze.
                              Als mijn eten klaar is tenminste

                              Comment

                              Working...
                              X