Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ISO 200 online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ISO 200 online

    Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar eindelijk is mijn site voor een stukje online. Voorlopig enkel nog maar Urban, Cars en LowLight ingevuld. De rest komt nog, maar ik had toch al eens graag jullie mening als volleerde critici gehoord. Ik dacht 'als ik ergens mensen kan vinden die er wat van af weten, dan zal het wel op BD zijn'

    Hier kan je eens gaan kijken: ISO200

    Alvast bedankt!
    Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

  • #2
    Re: ISO 200 online

    Ok maar te véél foto's per thema. Blijft niet boeien. Snoeien in de selectie dus.

    -m-

    En niet te veel politieker spelen. Rubrieken met "COMING SOON" zijn geen meerwaarde. Weg doen dus.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: ISO 200 online

      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Ok maar te véél foto's per thema. Blijft niet boeien. Snoeien in de selectie dus.

      -m-

      En niet te veel politieker spelen. Rubrieken met "COMING SOON" zijn geen meerwaarde. Weg doen dus.
      Ik neem aan dat er al gesnoeid is? Aangezien ik misschien max 3 foto's per thema zie.

      Zoals Nerdifant zegt, kan je beter de Coming Soon secties weg laten.

      Voor de rest is het wel ok!


      edit: ik zie nu pas dat je op die verschillende thema's kan klikken en dan naar een nieuwe pagina gaat met een hele reeks foto's in...
      Hier zou een "home" knop ook handig zijn
      Last edited by snert; 14 mei 2010, 14:23.
      Canon 50D

      Comment


      • #4
        Re: ISO 200 online

        wat ik nog ben vergeten te zeggen, als je de coming soon secties echt niet wil verwijderen, plaats die dan gewoon als een soort foto zoals je in je andere themas doet, zodat je de vaste layout blijft houden links met de mogelijkheid om terug naar home te gaan... nu moet je al naar je back knop gaan van je browser, en dat is minder aangenaam

        dieter
        Canon 50D

        Comment


        • #5
          Re: ISO 200 online

          Thanks 'nerdifant' en Dieter!

          Dat van die coming soon is inderdaad een goeie. Die staan er al erg lang, van toen ik die domeinnaam geregistreerd had, en was een hulpmideltje om wat te spelen en te leren werken met css. Inderdaad tijd dat die verdwijnen :-)

          Wat die home button betreft bij de gallerij ga ik eens kijken of dit kan. De galerij is gemaakt met de pro versie van simpleviewer, en ik weet niet of dat moelijk is. Misschien werken met css? Ik ga het eens bekijken.
          Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

          Comment

          Working...
          X