Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND GEZOCHT: fotograaf 14 mei (omgeving Brussel)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DRINGEND GEZOCHT: fotograaf 14 mei (omgeving Brussel)

    Beste,

    Voor een opdracht ben ik op zoek naar een fotograaf op vrijwillige basis.
    De foto's moeten getrokken worden in de omgeving Brussel (VRT gebouwen).
    Het gaat hier om de persvoorstelling van de nieuwe CD van Tom Waes voor TOMTESTEROM. je bezoekt MNM en Stubru Studio, daarna kan je Tom in het echt spreken en is kan je de rest van de Promotour volgen.

    Indien interesse hoor ik het graag via info@schlagerhits.be
    Liefst ook enkele foto's van je laten zien,

    Met vriendelijke groet
    Bert V.
    schlagerhits.be

  • #2
    Re: DRINGEND GEZOCHT: fotograaf 14 mei (omgeving Brussel)

    Toch even reageren.
    Dat er kort op de bal gespeeld moet worden dat is normaal, maar dat er vandaag gevraagd wordt om morgen een promo reeks te maken dat is heel kort.
    De vraag naar een vrijwilliger is waarschijnlijk omdat men niet het tarief van een fotograaf wil betalen. Maar dan toch met de namen van de nationale zenders als referentie, die gaan dat graag hebben.
    Goed bezig.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: DRINGEND GEZOCHT: fotograaf 14 mei (omgeving Brussel)

      Jammer, maar ik heb morgen al iets ... anders zou ik graag vrijwillig voor 50 Euro/uur langskomen hoor (btw in hé en op faktuur natuurlijk ...)

      Sorry hoor, maar een beetje laat en een beetje kort door de bocht vrees ik ... nu zal er wel iemand zijn die op de kar springt zeker, zelfs al is het gratis, ik veronderstel toch dat de fotograaf de foto's ook voor zijn eigen portfolio mag gebruiken ?

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment

      Working...
      X