Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bloemen op een muurtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bloemen op een muurtje

    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: bloemen op een muurtje

    Bloemen op, onder, boven, achter het maakt eigenlijk allemaal niet uit, je brengt het steeds uitstekend in beeld
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: bloemen op een muurtje

      Een typische Vicky en een mooie ook.

      Groetjes,
      Jolien
      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

      Comment


      • #4
        Re: bloemen op een muurtje

        Hoi vicky. Ik wou maar even zeggen dat heel je reisje naar Santorini een triomftocht is
        voor de fototgrafe Vicky, voor haar toestel de G11, en voor het ganse eiland, Santorini.
        Om u de waarheid te zeggen, tot nog toe ben ik er nooit durven naartoe gaan, precies
        omdat het santorini is, gekend in talrijke gidsen en even ontalrijke websides. Maar ooit
        zal ik de moed vatten, en dan jouw foto's als leidraad meenemen en nu weet ik al: Ik zal
        er van genieten: van de trapjes en de terrasjes, van de uitzichten en de sfeer, zoals ik
        nu al geniet van je foto's. :

        Comment


        • #5
          Re: bloemen op een muurtje

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Hoi vicky. Ik wou maar even zeggen dat heel je reisje naar Santorini een triomftocht is
          voor de fototgrafe Vicky, voor haar toestel de G11, en voor het ganse eiland, Santorini.
          Om u de waarheid te zeggen, tot nog toe ben ik er nooit durven naartoe gaan, precies
          omdat het santorini is, gekend in talrijke gidsen en even ontalrijke websides. Maar ooit
          zal ik de moed vatten, en dan jouw foto's als leidraad meenemen en nu weet ik al: Ik zal
          er van genieten: van de trapjes en de terrasjes, van de uitzichten en de sfeer, zoals ik
          nu al geniet van je foto's. :
          Wel dat moet je zeker doen doudeke, Santorini is een uforie voor een fotograaf, hoe je ook draait of keert je hebt telkens een ander mooi uitzicht ... een paar trapjes naar beneden of naar boven en het uitzicht veranderd weer. Het is mijn favoriete grieks eiland

          @ iedereen : bedankt
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: bloemen op een muurtje

            Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
            Wel dat moet je zeker doen doudeke, Santorini is een uforie voor een fotograaf, hoe je ook draait of keert je hebt telkens een ander mooi uitzicht ... een paar trapjes naar beneden of naar boven en het uitzicht veranderd weer. Het is mijn favoriete grieks eiland
            Precies omdat ik er al zo vele foto's van heb gezien (en vrijwel altijd dezelfde) heb ik
            het tot nog toe vermeden.
            Jouw foto's overstijgen heel duidelijk de clichés, die Santorini ook rijk is, en ik vrees
            dat dat helemaal jouw eigen verdienste is, als talentrijk fotografe. Ik heb ontzettend
            van je reeks genoten, maar ik ben bang dat ik zelf zou terugkomen met die gekende
            kiekjes van een wit kerkje in een blauwe hemel aan een stukje zee.
            Maar je hebt me misschien toch overtuigt (die terrasjes!) (Tot nog toe is mijn eiland
            in Griekenland, Samos. Klein, intiem, sfeervol en uitermate poëtisch. )

            Comment


            • #7
              Re: bloemen op een muurtje

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Precies omdat ik er al zo vele foto's van heb gezien (en vrijwel altijd dezelfde) heb ik
              het tot nog toe vermeden.
              Jouw foto's overstijgen heel duidelijk de clichés, die Santorini ook rijk is, en ik vrees
              dat dat helemaal jouw eigen verdienste is, als talentrijk fotografe. Ik heb ontzettend
              van je reeks genoten, maar ik ben bang dat ik zelf zou terugkomen met die gekende
              kiekjes van een wit kerkje in een blauwe hemel aan een stukje zee.
              Maar je hebt me misschien toch overtuigt (die terrasjes!) (Tot nog toe is mijn eiland
              in Griekenland, Samos. Klein, intiem, sfeervol en uitermate poëtisch. )
              Bedankt doudeke Dan moeten wij Samos ook eens proberen want daar zijn we nog niet geweest.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: bloemen op een muurtje

                wel een mooie maar:
                vind het blauw van de koepel niet passen bij het blauw van de lucht en het rood van de bloemen.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: bloemen op een muurtje

                  ik heb het bij een andere ook al gezegd: Als ik dit zie wil ik daar onmiddellijk naar toe.
                  Fris, kleurig en er staat niets teveel op.

                  Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: bloemen op een muurtje

                    Santorini staat hier al lang op mijn reislijstje, dankzij Vicky.

                    Dus ooit komt het er wel van.
                    www.digitalclickx.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: bloemen op een muurtje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
                      Santorini staat hier al lang op mijn reislijstje, dankzij Vicky.

                      Dus ooit komt het er wel van.
                      Zou het dan niet beter zijn een forum "santorini" te openen (grapje)
                      Goeie vicky opname, maar merk toch wat blauwzweem op de muur. Kan dit in deze context aanvaarden
                      grt.hogteneer
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: bloemen op een muurtje

                        Iedereen bedankt voor de fijne reacties

                        @ Digitalclickx en hogteneer : 'k hoop dat jullie ook zo'n prachtige vakantie hebben op Santorini als wij, 'k kijk al uit naar jullie foto's
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          Re: bloemen op een muurtje

                          Net een postkaart . . . mooi zo
                          Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                          Comment

                          Working...
                          X