Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrisch scheertoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elektrisch scheertoestel

    Heeft er iemand goede ervaringen met een elektrisch scheerapparaat?
    (Merk en type indien mogelijk)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Elektrisch scheertoestel

    ik ben sinds vorig jaar overgestapt naar een nieuwe manier van scheren : Philips HS8420 Moisturizing Shaving System. Zalig om te gebruiken.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Elektrisch scheertoestel

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      ik ben sinds vorig jaar overgestapt naar een nieuwe manier van scheren : Philips HS8420 Moisturizing Shaving System. Zalig om te gebruiken.
      Aha, dank u, ziet er goed uit.
      En als die lotion op is....?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Elektrisch scheertoestel

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Aha, dank u, ziet er goed uit.
        En als die lotion op is....?
        Die kan je apart bijkopen he, geen enkel probleem, maar als je je handen wast met gewone handzeep en je smeert dat op je gelaat werkt, werkt het ook. Die gel geeft wel een fris gevoel en een lekker geurtje
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Elektrisch scheertoestel

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Die kan je apart bijkopen he, geen enkel probleem, maar als je je handen wast met gewone handzeep en je smeert dat op je gelaat werkt, werkt het ook. Die gel geeft wel een fris gevoel en een lekker geurtje
          En waar koop je die gel?
          Zie ook dat die 8 uren nodig heeft om te laden.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Elektrisch scheertoestel

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            ik ben sinds vorig jaar overgestapt naar een nieuwe manier van scheren : Philips HS8420 Moisturizing Shaving System. Zalig om te gebruiken.


            Deze 'moisturzing shaving' doet het voor mij totaal niet... heel veel irritaties.
            En ik heb nochtans geen zware baard..

            Edit: vind die gel trouwens behoorlijk duur..

            Voor mij enkel nat scheren of met een trimmer.. maar de vraag was of er positieve ervaringen waren zeker. Niet hier dus...

            Comment


            • #7
              Re: Elektrisch scheertoestel

              Oorspronkelijk geplaatst door Davy_79 Bekijk bericht
              Deze 'moisturzing shaving' doet het voor mij totaal niet... heel veel irritaties.
              En ik heb nochtans geen zware baard..

              Edit: vind die gel trouwens behoorlijk duur..

              Voor mij enkel nat scheren of met een trimmer.. maar de vraag was of er positieve ervaringen waren zeker. Niet hier dus...
              Intussen gevonden dat dit "Nivea For Man" is....?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Elektrisch scheertoestel

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Intussen gevonden dat dit "Nivea For Man" is....?
                Inderdaad..

                Comment


                • #9
                  Re: Elektrisch scheertoestel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Davy_79 Bekijk bericht
                  Inderdaad..
                  thx.

                  Ben aan 't kijken op de site van VdB

                  De mogelijkheid om de koppen te spoelen onder de kraan is wel handig.
                  HQ8260 bijv.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elektrisch scheertoestel

                    Hey juppekes

                    Scheren

                    Dat is nu eens iets waar ik een hekel aan heb

                    Dus als je mij tegenkomt zal het wel met een baard zijn, en meestal meer dan een stoppelbaard

                    Als ik het dan toch eens doe is het eerst met de trimmer en dan met de gillet.

                    En dan neem ik mijn (resterend) hoofdhaar er ook nog eens bij

                    Hier kan je zien wat het resultaat is



                    PS: intussen is dat klikdoosje al vervangen door een groter exemplaar
                    Bootjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Elektrisch scheertoestel

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      thx.

                      Ben aan 't kijken op de site van VdB

                      De mogelijkheid om de koppen te spoelen onder de kraan is wel handig.
                      HQ8260 bijv.
                      De mogelijkheid om de koppen te spoeken onder de kraan heb je wel bij verschillende toestellen. Ook de '100% droog ' toestellen.
                      ik heb nu 2 jaar een trimmer, en spoel die ook gewoon onder de kraan af. Zonder probleem. Gewoon 1x per maand beetje olie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Elektrisch scheertoestel

                        Iemand hier die op de klassieke manier scheert? Zou het wel eens willen proberen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Elektrisch scheertoestel

                          Ik heb dit topmodelletje gekregen van mijn vrouw vorig jaar.
                          Komt dus met een reinigingsreservoir.
                          Het scheren verloopt zeer zacht en neemt wat tijd, maar het resultaat is echt voortreffelijk.
                          Ik heb een gevoelige huid en ben dan ook zeer tevreden over het scheren.
                          Reinigen: na gebruik eventjes de kop uitspoelen onder de kraan en 1x per week ondersteboven in het bakje een elektrische reiniging ondergedompeld in een speciaal produkt.
                          Het toestel laadt zeer snel op: ongeveer 1.5 uur en de autonomie bedraagt ongeveer 9 à 10 dagen.
                          Eén klein minpuntje: het tondeusemesje is te klein om efficiënt te kunnen gebruiken.
                          Last edited by Leopard; 12 mei 2010, 08:14.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Elektrisch scheertoestel

                            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            Ik heb dit topmodelletje gekregen van mijn vrouw vorig jaar.
                            Komt dus met een reinigingsreservoir.
                            Het scheren verloopt zeer zacht en neemt wat tijd, maar het resultaat is echt voortreffelijk.
                            Ik heb een gevoelige huid en ben dan ook zeer tevreden over het scheren.
                            Reinigen: na gebruik eventjes de kop uitspoelen onder de kraan en 1x per week ondersteboven in het bakje een elektrische reiniging ondergedompeld in een speciaal produkt.
                            Het toestel laadt zeer snel op: ongeveer 1.5 uur en de autonomie bedraagt ongeveer 9 à 10 dagen.
                            Eén klein minpuntje: het tondeusemesje is te klein om efficiënt te kunnen gebruiken.
                            Amai mijne frak
                            Bijna 12.000 oude Belgische frankskes.

                            Zijn er nog zo van die vrouwen in jouw buurt?
                            Dan moet ik eens komen rondtoeren op een zonnige zondagnamiddag
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Elektrisch scheertoestel

                              ik heb harde baard die snel groeit maar zacht velleke ... heb me zelf vroeger altijd goed met braun beholpen, tot ik zo'n philips met gel kon proberen, was voor mij ideaal, heb me er 10 jaar mee geschoren, 2 toestellen ,telkens 1x mesjes vervangen. dan zo'n nieuwe gelocht maar deze vond ik helemaal niks ... ben nummer vergeten maar was iets goedkoper type dan die van vantje ... nu 8250 gekocht, ook ni echt content van, ... volgende zal braun worden ... weet nog niet welke ...

                              Comment

                              Working...
                              X