Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

druivelaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • druivelaar

    Bedoeling is een schildersimpressie te bereiken... Doorheen glas...


  • #2
    Re: druivelaar

    dat is een echt schilderij
    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

    Comment


    • #3
      Re: druivelaar

      Wauw, mooi abstract...........

      Over dat grote zwarte kader twijfel ik.

      Comment


      • #4
        Re: druivelaar

        Prachtwerk
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #5
          Re: druivelaar

          Je bent in je opzet volledig geslaagd.
          Proficiat hoor!

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: druivelaar

            heel knap gedaan...

            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: druivelaar

              'n Pareltje !
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: druivelaar

                Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
                Je bent in je opzet volledig geslaagd.
                Proficiat hoor!

                groetjes

                moniq
                Inderdaad! Mooi.

                Groetjes,
                Jolien
                Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                Comment


                • #9
                  Re: druivelaar

                  Ik vind hem heel mooi
                  Grt
                  Theike
                  Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: druivelaar

                    Een afbeelding met fraaie kleuren.
                    Enig minpuntje is de onduidelijke signatuur.

                    Toch moet mij iets van het hart:
                    Ondanks het mooie begint het werk van Gils enige irritatie in mij te wekken.
                    Steeds vaker denk ik: 'daar heb je hem weer met zijn maniertjes'.
                    De wat 'gewonere' foto's blijken - volgens commentatoren - de toets der kritiek niet altijd voldoende het hoofd te bieden.

                    Iemand die zo creatief is, zou ons vaker mogen verrassen met iets nieuws. Niet met meer van hetzelfde.

                    Ik weet dat ik afwijk van de algemene trend van bejubeling.
                    Het is mijn persoonlijke mening en ik hoop dat ik mij zorgvuldig heb uitgedrukt.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: druivelaar

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      Een afbeelding met fraaie kleuren.
                      Enig minpuntje is de onduidelijke signatuur.

                      Toch moet mij iets van het hart:
                      Ondanks het mooie begint het werk van Gils enige irritatie in mij te wekken.
                      Steeds vaker denk ik: 'daar heb je hem weer met zijn maniertjes'.
                      De wat 'gewonere' foto's blijken - volgens commentatoren - de toets der kritiek niet altijd voldoende het hoofd te bieden.

                      Iemand die zo creatief is, zou ons vaker mogen verrassen met iets nieuws. Niet met meer van hetzelfde.

                      Ik weet dat ik afwijk van de algemene trend van bejubeling.
                      Het is mijn persoonlijke mening en ik hoop dat ik mij zorgvuldig heb uitgedrukt.
                      Sorry, welke zijn mijn maniertjes?
                      Ik heb blijkbaar onbewust een eigen stijl ontwikkelend en ik tracht mij te amuseren met mijn hobby...
                      Het is zeker niet mijn bedoeling iemand te dwarsbomen. Moest dit zo zijn is het voor mij geen probleem om af te bouwen of zelfs te stoppen op BD.
                      Graag had ik wel geweten wat er fout is aan mijn handelen?
                      Wat betreft het creatief zijn is het zo dat elke persoon zijn eigenheid heeft en dit ook uit. Ik wil mij helemaal niet vergelijken met grote kunstenaars, integendeel want wat ik doe stelt niets voor in vergelijking... met echte kunstenaars en echte fotografen.
                      Voor mij is het een hobby...
                      Een Rubens is en blijft een Rubens, een Van Gogh een Van Gogh, een Dali een Dali...
                      Waarom moet gils iemand anders worden???
                      Vriendelijke groeten.
                      Gils

                      Comment


                      • #12
                        Re: druivelaar

                        is je gelukt
                        groetjes Ingrid

                        Comment


                        • #13
                          Re: druivelaar

                          Laat Gils maar Gils blijven!
                          De ene Picasso is ook beter dan de andere, de ene Eyskens al slechter dan de andere
                          Ik heb het wel niet op grote kaders die soms wel de helft van het aantal bruikbare pixels opslorpen maar dit vind ik nu toch weer een hele mooie plaat

                          groeten, frans
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: druivelaar

                            Deze vind ik nog mooier dan "vertrappeld".
                            De kleurtjes doen het hem wel voor mij.
                            Wat betreft die grote kaders ... ik hou daar wel van.
                            grtjes fabke
                            Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: druivelaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                              Sorry, welke zijn mijn maniertjes?
                              Ik heb blijkbaar onbewust een eigen stijl ontwikkelend en ik tracht mij te amuseren met mijn hobby...
                              Met een beetje zelfonderzoek naar uw favoriete bewerkingen is de vraag wel te beantwoorden, denk ik.

                              Het is zeker niet mijn bedoeling iemand te dwarsbomen. Moest dit zo zijn is het voor mij geen probleem om af te bouwen of zelfs te stoppen op BD.
                              Graag had ik wel geweten wat er fout is aan mijn handelen?
                              Ik heb niet gesproken over dwarsbomen. Het is ver van mij iemand te willen stoppen in zijn fotografisch werk. Meer dan een uiting van mijn persoonlijk gevoel moet er niet achter worden gezocht.
                              Ik prijs mijzelf gelukkig dat ik achter mij een beroepsfotograaf (in ruste) heb die mij voortdurend op mijn ziel geeft wanneer hij denkt dat ik stagneer of mijzelf herhaal. Ik ben bij BD lid geworden omdat ik ook wel kritiek van anderen wil hebben. Helaas komt er minder kritiek dan ik had gehoopt. De meesten maken zich uit de voeten met het mooi vinden.

                              Wat betreft het creatief zijn is het zo dat elke persoon zijn eigenheid heeft en dit ook uit. Ik wil mij helemaal niet vergelijken met grote kunstenaars, integendeel want wat ik doe stelt niets voor in vergelijking... met echte kunstenaars en echte fotografen.
                              Voor mij is het een hobby...
                              Een Rubens is en blijft een Rubens, een Van Gogh een Van Gogh, een Dali een Dali...
                              Daar bespeur ik een verschil tussen ons. Ik wil mij wel degelijk vergelijken met grote kunstenaars (en ik zie ook de verschillen wel hoor). Ook al is het bij mij eveneens een hobby, ik doe mijn best te ontwikkelen. te verrassen en te excelleren.

                              Waarom moet gils iemand anders worden???
                              Vriendelijke groeten.
                              Gils
                              Ik heb geen pleidooi gehouden voor een andere gils. Het was een uitdaging op fotografisch terrein.

                              Met eveneens vriendelijke groet,
                              Plaatwerker.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X