Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapshot's van BD'ers !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snapshot's van BD'ers !

    Veel heb ik er niet maar mischien kunnen jullie er ook wat posten?





    Canon Powershot G3

  • #2
    Laiko, knap gedaan.
    Die van Jaki vind ik de max.
    Knappe foto.
    En dan ons model Nico, onder dat bordje

    Comment


    • #3
      Tof Laiko, erg leuke collectie!
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        Leuk, die van Jacki is inderdaad super.
        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment


        • #5
          Ik kan ook lachen hoor
          The surest sign that intelligent life exists somewhere else in the universe, is that they don't even TRY to contact us.

          Comment


          • #6
            Mooie en soms grappige collectie en de foto van Jacki is heel goed
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Haha, ja, ik heb die dag heel wat water gedronken in een poging mijn kater weg te spoelen . Ik vind het zelf ook wel een leuke foto (zo te zien had ik geen ongelijk door ondertussen mijn haren weer zwart te verven ).
              Verder een leuk album met enkele grappige foto's (Chantay en Umco, Yentle).

              ps. Ik kan me ook geen gezicht meer bij jouw herinneren . Misschien moeten we een albumpje maken met van iedereen één foto
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #8
                Dat noem ik nog eens een goed idee, laat maar komen die foto's en begin met U.
                ps de mijne staat bij mijn profiel
                Originally posted by Jacki
                Haha, ja, ik heb die dag heel wat water gedronken in een poging mijn kater weg te spoelen . Ik vind het zelf ook wel een leuke foto (zo te zien had ik geen ongelijk door ondertussen mijn haren weer zwart te verven ).
                Verder een leuk album met enkele grappige foto's (Chantay en Umco, Yentle).

                ps. Ik kan me ook geen gezicht meer bij jouw herinneren . Misschien moeten we een albumpje maken met van iedereen één foto
                Canon Powershot G3

                Comment


                • #9
                  Leuk album Laiko en je bent de eerste in 5 jaar die mij op de gevoelige plaat heeft weten vast te leggen .
                  http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                  Comment

                  Working...
                  X