Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RF602 sync in gebruik met studio mode

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RF602 sync in gebruik met studio mode

    Mijn RF602's werken perfect. wel klein "probleempje" tegengekomen. als ik mijn zender gebruik als camera trigger, (dus met de eerste ontvanger in de poort langs de zijkant van het toestel met zo een l02-kabel en de zender in de hand, en tweede ontvanger op een speedlite), trekt mijn 5D wel een foto, en gaat de tweede flash af bij het indrukken van de zender. Echter is er wel een sync probleem (de exposure van de flash is niet volledig op de foto).

    Heeft nog iemand dit al meegemaakt?

  • #2
    Re: RF602 sync in gebruik met studio mode

    Welke sluitertijd heb je ingesteld?
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: RF602 sync in gebruik met studio mode

      1/200sec.

      als ik de RF602 in gewone opstelling gebruik werken ze wel, zonder iets aan de belichting te veranderen

      Comment


      • #4
        Re: RF602 sync in gebruik met studio mode

        Als je dit wil doen, dan heb je een 2de zender nodig, welke je op de hot-shoe van je cam steekt. Stel wel een ander kanaal in om dez de flits te laten afgaan.

        Grtz
        Piet
        Piet Cosaert
        http://kepsfotografie.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: RF602 sync in gebruik met studio mode

          Oorspronkelijk geplaatst door Keps Bekijk bericht
          Als je dit wil doen, dan heb je een 2de zender nodig, welke je op de hot-shoe van je cam steekt. Stel wel een ander kanaal in om dez de flits te laten afgaan.

          Grtz
          Piet
          Het kan ook aan... je gsm liggen ! Ik heb dat meegemaakt, héél frusterend omdat ik niet "vond" wat er misliep. Niet zodra hadden wel àlles gsm's uitgezet of alles liep...PERFECT !

          Comment

          Working...
          X