Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Albumpje Mol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Albumpje Mol

    Het heeft even geduurd, maar ik ben er toch nog in geslaagd een albumpje in elkaar te zetten. Helaas bestaat slechts ongeveer de helft uit modellen en de andere helft uit BD-ers en aanhang . Meer fatsoenlijke modellenfoto's had ik niet .
    De volgende keer zal ik mijn camera meer op de modellen richten.
    Er zijn hier en daar redelijk wat bewerkingen over heen gegaan, maar hopelijk trekt het nog ergens op.
    De meeste foto's zijn helaas niet erg scherp (te lage ISO, dus te langer sluitertijd). Laat de kritiek maar komen .

    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    Wel Jacki, ik vind dit album helemaal niet slecht er zitten foto's tussen die ik heel mooi vind... TOF dus en zeker het bekijken waard!
    eMJeke
    website

    Comment


    • #3
      Toch knap album Jacki, de getoonde foto's vind ik toch wel geslaagd.
      Alleen bovenste foto vind ik wel raar....
      Maar dat was wel de bedoeling zeker?

      Comment


      • #4
        Het heeft wat tijd in beslag genomen, maar ik vind ze wel niet slecht hoor.
        De "twins" heb jij dus ook kunnen fotograferen...ze zijn bijna de meest gefotografeerde modellen v/d dag denk ik.
        Als ze nu telkens meekomen naar de BD dagen dan zien we ze opgroeien met de foto's hier
        Tof albummeke.
        Canon Powershot G3

        Comment


        • #5
          Was wel benieuwd naar jouw album, vooral omdat je ook niet zo dol bent (was?) op modellenfotografie
          Valt helemaal niet tegen dus, maar toch vind ik je portretten die er bij staan veel sterker maar dat komt misschien omdat ik zelf niet zo n fan ben van modellenfotografie

          Comment


          • #6
            Hey, ik vind dit toch goed, hoor, Jacki.
            En dat heeft niet alleen te maken met die schitterende foto van mezelf, 't gezin heeft daar al wreed leute mee gehad. Mijn vrouw zegt dat ik er met zo'n gezicht niet naar huis zou moeten komen. Archer vindt dat jij de kunst beheerst om een prachtige foto van een lelijk model te maken. Niels heeft geen commentaar gegeven, alleen een roflol gedaan.
            Verder vind ik de 3 van Kelly heel goed, en flee op het bed is ook super. Prachtig model, flee, schitterend gezicht heeft die dame, en ja, de rest mag er ook zijn, natuurlijk.
            De 11 van Chantay vind ik ook heel goed, die relaxe glimlach.
            En de 12, die lichtmeting met opnieuw flee in de hoofdrol is ook super. Zo met haar ogen dicht en haar haar valt zo mooi.
            Enfin, ik heb er dus van genoten van jouw album. Het spreekt mij aan.
            http://pieterbie.skynetblogs.be

            Comment


            • #7
              Hello Jacki, toch een mooi album vooral de foto van de BD'ers zijn heel leuk
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Hoi Jacki,

                Klein maar mooi album
                De foto's van Kelly vind ik erg geslaagd. Ook nr8 met Kelly en Flee vind ik heel goed, erg spontaan!

                Comment


                • #9
                  Toch een tof album, Jacki.
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                  Comment


                  • #10
                    Flee met lichtmeting, pieeterbie , flee met teddy aan tafel, en chantay voor de blauwe bakken, zijn mijn fav's

                    Je hebt er toch wat moois van weten te maken J

                    mvg,
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                    Comment


                    • #11
                      Die snap van Pieterbie vind ik geweldig, wat een pruillip
                      en frederik zou de andere kant eens moeten posten

                      Comment


                      • #12
                        Ondanks je wikken en wegen ben je er toch in geslaagd een album te presenteren met een eigen kijk! Bovenstaande kan mij heel wel bekoren, de onscherpte geeft het mi juist dat extra. Iets wat 05 kelly juist ontbeert. 12 lichtmeting, is gewoon mooi en "belicht" het educatieve van de dag. 06 flee-ghotic is mijn persoonlijk favo, misschien iets om uit te bouwen (bijv. scherpere contrasten, beperktere kleuren e.d.). Kortom toch echt wel een album om mee voor de dag te komen hoor.

                        Jan
                        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                        Comment


                        • #13
                          Was een leuk album jacki, en ik ben trouwens blij verast met het resultaat van de foto die je van mij gemaakt hebt

                          Groeten,
                          Kristof

                          Comment


                          • #14
                            Ahaa mooi albumpje Jacki! Die modellenfoto's zijn toch mooi gelukt vind ik en die snapshots mogen er ook wel zijn. Pieterbie heeft wel nogal een pruillip ... had juist geen goede modelshoot gedaan precies?

                            en frederik zou de andere kant eens moeten posten
                            mila u vraagt, wij draaien. Foto is wel serieus bewogen, heb er dan maar een klein bewerkingetje op gedaan



                            en ja ik ben heel blij met mijn 10D!
                            :: http://www.dpix.be ::

                            Comment


                            • #15
                              Alleen bedankt voor de leuke commentaren .

                              @Act: dat was inderdaad de bedoeling . Niet verder vertellen, maar dit was een compleet mislukte foto , die ik echter toch wel grappig vond.
                              @Marjo: het is denk ik toch leuker om spontane foto's te maken van mensen die je 'kent'.
                              @Pieterbie: dat was een beetje een toevalstreffer, maar ik vond hem wel goed gelukt. Je keek zo bedenkelijk naar je schermpje . Leuk dat je hele familie heeft meegekeken.
                              @Archer: precies
                              @Frederik: Bedankt voor het posten van de 'andere kant'
                              @Jamonadap: modellenfoto's horen blijkbaar juist was 'flou' te zijn. Ik was al druk bezig met bijwerken en verscherpen toen ik daar achterkwam . Hopelijk zijn sommige 'zachtere' foto's toch gelukt. Over de foto's van Flee was ik eigenlijk niet helemaal tevreden, maar ik wist niet goed hoe ze te verbeteren.
                              @Kristof: ik ben blij dat je 'jouw' foto mooi vind. Je bent ook wel fotogeniek vind ik
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment

                              Working...
                              X