Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Videocamera Canon of Sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Videocamera Canon of Sony

    Ik weet het, alweer die videocamera in een fotoforum, maar ja
    Ik ben al eens opzoek geweest en heb een 2-tal HD camera's gezien maar kan niet beslissen.Wie helpt me?
    Het zijn de Canon Legria HF-M306 (€ 589) of de Sony HDR-CX155E (€ 550)
    Of zijn er tips waarvan jullie denken dat ik toch nog naar iets anders moet zoeken?
    Ik zou hem op het einde van de maand graag hebben om mee op vakantie te nemen

    Alvast van harte dank voor jullie tips
    Groetjes Rob

  • #2
    Re: Videocamera Canon of Sony

    Benieuwd naar je uiteindelijke keuze, en motivatie.

    Zelf ben ik recent voorzichtig ook aan het rondkijken. 3 jaar terug in een impulsieve bui (net voor geboorte kleine) een lowcost camera (met cassettes) gekocht.
    Spijt dat ik daar al van gehad ben. Opname kwaliteit stelt niks voor, loopwerk cassettes heel sterk continue aanwezig, enz...

    Zoek nu ook iets met als kenmerken, betaalbaar, HD en flash geheugen / SDHC kaartjes.

    p.

    Comment


    • #3
      Re: Videocamera Canon of Sony

      Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
      Benieuwd naar je uiteindelijke keuze, en motivatie.

      Zelf ben ik recent voorzichtig ook aan het rondkijken. 3 jaar terug in een impulsieve bui (net voor geboorte kleine) een lowcost camera (met cassettes) gekocht.
      Spijt dat ik daar al van gehad ben. Opname kwaliteit stelt niks voor, loopwerk cassettes heel sterk continue aanwezig, enz...

      Zoek nu ook iets met als kenmerken, betaalbaar, HD en flash geheugen / SDHC kaartjes.

      p.
      Dan zeker geen Sony
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Videocamera Canon of Sony

        It's a Sony

        Comment


        • #5
          Re: Videocamera Canon of Sony

          Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Sony HDR XR 520 met harde schijf.

          * het betere werk ccc.
          ** wel "iets" duurder.

          *** maakt nog zeer goede beelden bij slechte licht-omstandigheden.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Videocamera Canon of Sony

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Dan zeker geen Sony
            Waarom niet ?
            Ah 't is van horen zeggen zeker

            Mijn vriendin heeft een Sony HDR-CX116E en daar past gewoon sdhc in hoor.

            Bron CX116E :Sony
            Opnamemedium :
            8 GB intern geheugen, Memory Stick PRO Duo Mark II, Memory Stick PRO-HG Duo, SD/SDHC-geheugenkaart (Klasse 4 of hoger).


            Greets rich
            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

            Comment

            Working...
            X