Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows movie maker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows movie maker

    In het programma windows moviemaker probeer ik vanaf mijn videorecorder die aangesloten is op de computer een oude videoband te digitaliseren. Alleen wanneer ik beeld krijg op mijn computerscherm is daar geen geluid bij... Hoe los ik dit op ?? De aansluiting is gebeurt via een adapter van scart naar 3 jack aansluitingen en dan via de usb op mijn computer.

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Windows movie maker

    Echt helemaal niemand ???

    Comment


    • #3
      Re: Windows movie maker

      Ik zou eens kijken of de audio driver (input) wel correct staat. (configuratie scherm)
      Als je er meerdere ziet, probeer dan eens een andere te kiezen.
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Windows movie maker

        Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
        Ik zou eens kijken of de audio driver (input) wel correct staat. (configuratie scherm)
        Als je er meerdere ziet, probeer dan eens een andere te kiezen.
        Inderdaad, meestal staat die wel goed voor weergave, maar op mute voor opname.

        Comment


        • #5
          Re: Windows movie maker

          voor digitaliseren van videobanden :
          een scart kopen met in/out knop , waarop 3 uitgangen staan (geel : video, rood, wit : geluid)
          deze dan aansluiten op een computer met de aangepaste kabel ( tulpstekkers ene kant, fire wire andere kant)
          ik had er een canopus dv 55 op aangesloten zodat alles probleemloos kon verlopen en er geen out of sync was maar is wel een dure grap als je maar twee of drie banden moet overzetten
          de scart zet je op out als je video naar computer wilt overbrengen
          groetjes aline
          groetjes aline

          Comment

          Working...
          X