Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

G maakt Cl Br belachelijk....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • G maakt Cl Br belachelijk....

    Klopt helemaal. Na het eindsignaal gaat Stijnen helemaal door het lint : effenaf belachelijk Dat zou dan onze nationale goelie moeten zijn volgens velen, effenaf belachelijk.

  • #2
    Re: G maakt Cl Br belachelijk....

    Stijnen ging al door het lint in de eerste helft. Zwakke prestatie van De Bleeckere. Zowel Kouemaha als Stijnen hadden rood moeten krijgen in de eerste helft. En dan na de match nog eens zo door het lint gaan uit frustatie om de 6-2 nederlaag
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

    Comment


    • #3
      Re: G maakt Cl Br belachelijk....

      Het is wel een beetje sneu voor Brugge om zo op de laatste speeldag CL te verspelen ( ik ben geen Brugge supporter ) en de frustratie zal groot geweest zijn, maar ik had de indruk dat Stijnen nog een rekeningske had open staan bij De Witte ( nog iets van bij de Rode duivels misschien ??? )

      Aleh , van frustraties gesproken .. moet je deze eens zien
      http://www.youtube.com/watch?v=a0Zsd38GssA
      Een regelrechte doodschop , ZEER bewust zonder de minste intentie de bal te spelen , gewoon een walgelijke overtreding . Als ik voorzitter was van die club die speler mocht nog dezelfde avond zijn boeleke inpakken en hem nooit meer laten zien. Ik ben eens benieuwd hoeveel speeldagen die gaat krijgen ?
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

      Comment


      • #4
        Re: G maakt Cl Br belachelijk....

        als prof voetballer moet je daarboven staan hé
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #5
          Re: G maakt Cl Br belachelijk....

          Enkele weken geleden schreef ik in een ander topic, hier op BD, dat Club best kon uitkijken naar een goede middenvelder en twee goede verdedigers.
          Na hetgeen ik op TV heb gezien zouden ze in de eerste plaats mogen uitkijken naar een nieuwe doelman, en dat meen ik echt.
          Ik ben al meer dan veertig jaar supporter van Club maar wat die Stijnen zich allemaal permiteert kan er bij mij onmogelijk in.
          Een groot sportman blijft groots, ook bij z'n verlies.
          AA Gent is verdiend tweede geworden en dit zouden ze in Brugge best eens onder ogen durven te zien want anders zal het aanmodderen blijven.
          Club heeft onder het vorig bestuur kostbare tijd verloren door hun verkeerde aankopen en hun visie (of juist geen) op de toekomst.
          En dan in de kranten durven zeggen, "wij zijn het, Gent moet nog", wel Gent is het en Club is het kwijt.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: G maakt Cl Br belachelijk....

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Enkele weken geleden schreef ik in een ander topic, hier op BD, dat Club best kon uitkijken naar een goede middenvelder en twee goede verdedigers.
            Na hetgeen ik op TV heb gezien zouden ze in de eerste plaats mogen uitkijken naar een nieuwe doelman, en dat meen ik echt.
            Ik ben al meer dan veertig jaar supporter van Club maar wat die Stijnen zich allemaal permiteert kan er bij mij onmogelijk in.
            Een groot sportman blijft groots, ook bij z'n verlies.
            AA Gent is verdiend tweede geworden en dit zouden ze in Brugge best eens onder ogen durven te zien want anders zal het aanmodderen blijven.
            Club heeft onder het vorig bestuur kostbare tijd verloren door hun verkeerde aankopen en hun visie (of juist geen) op de toekomst.
            En dan in de kranten durven zeggen, "wij zijn het, Gent moet nog", wel Gent is het en Club is het kwijt.


            Grtz, RF
            Stijnen?
            Heb ik al lang geen goede kijk op.
            Een mix van arrogantie, mij kan niks gebeuren en zelfoverschatting.
            Na dat "accident-je" i.v.m.die Portugese speler had ik van hem genoeg.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: G maakt Cl Br belachelijk....

              Ze moeten al die voetballerkes nog wat méér betalen!
              Weet ge wat het zijn???? Omhooggevallen dikkenekken!

              Comment


              • #8
                Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Stijnen?
                Heb ik al lang geen goede kijk op.
                Een mix van arrogantie, mij kan niks gebeuren en zelfoverschatting.
                Na dat "accident-je" i.v.m.die Portugese speler had ik van hem genoeg.
                Ook al, die was ik al vergeten Theo.
                Dat ze Glenn Verbauwhede maar terughalen en Stijnen verkopen (of cadeau doen) aan STVV.
                Wat ik dit seizoen gezien heb van Glenn moet voor geen millimeter onderdoen voor Stijnen, meer zelfs, hij is veeeeeeel rustiger in doel dan die clown met lange tenen.
                Wat een ambetant en arrogant ventje is me dat zeg!
                Hij brengt veel schade toe aan het imago van Club!
                Hopelijk krijgt hij dit keer zijn verdiende straf.


                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                  Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                  Klopt helemaal. Na het eindsignaal gaat Stijnen helemaal door het lint : effenaf belachelijk Dat zou dan onze nationale goelie moeten zijn volgens velen, effenaf belachelijk.
                  Ondertussen is dit breed uitgesmeerd in de media en mogen we stellen dat de waarheid weer ergens ligt waar niemand van ons haar gaat vinden. Alles wordt ondertussen met de mantel der schijnheiligheid bedekt. Stijnen reageert fout, absoluut, maar een voorzitter hoeft ook geen spelers van de tegenpartij uit de dagen. En neen, ik ben geen supporter, noch van Brugge, noch van Gent, noch van Stijnen.
                  In elk geval, commotie genoeg en dat zonder medewerking van Preud'homme.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                    Die Stijnen is volgens mij een redelijk overschatte speler, speelt af en toe een wereldmatch maar stijgt voor de rest niet uit boven de rest. Haalt geen constant goed niveau. Komt nog niet aan de enkels van een Pfaff of Preud'homme. Dat die al zo lang bij Brugge speelt snap ik niet. Ze hebben er al veel betere gehad ! Hoop dat die zich niet terug beschikbaar stelt voor de rode duivels want veel "kenners" vinden hem blijkbaar wel goed...

                    Comment


                    • #11
                      Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                      Niet de spelers, maar het spelletje is zwaar overschat. Brood en slechte spelen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Ondertussen is dit breed uitgesmeerd in de media en mogen we stellen dat de waarheid weer ergens ligt waar niemand van ons haar gaat vinden. Alles wordt ondertussen met de mantel der schijnheiligheid bedekt. Stijnen reageert fout, absoluut, maar een voorzitter hoeft ook geen spelers van de tegenpartij uit de dagen. En neen, ik ben geen supporter, noch van Brugge, noch van Gent, noch van Stijnen.
                        In elk geval, commotie genoeg en dat zonder medewerking van Preud'homme.

                        Inderdaad, heb nog geen beelden gezien, heb er trouwens ook geen zin in...maar zoals ik op diverse fora kon lezen zat die eikel van een De Witte Geraerts vierkant uit te lachen.
                        Hm sportlui dienen daar inderdaad boven te staan, maar wat dan te zeggen over de voorzitter van de sportliga?

                        Dat ze die man eens straffen op basis van de beelden eh.. ow wacht..dan moet hij zichzelf straffen..


                        Dat van die rode kaart was naar 't schijnt wel heel vuil.



                        Voor de rest ga'k me niet te veel proberen te moeien in dit topic, al vind ik dat Club nog steeds 2de verdiend op basis van alles voor de (ridicule) Play Offs.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #13
                          Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                          gewoon heerlijk ...
                          die boerkes lekker vernederd zien...
                          www.loft6.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Stijnen?
                            Heb ik al lang geen goede kijk op.
                            Een mix van arrogantie, mij kan niks gebeuren en zelfoverschatting.
                            Na dat "accident-je" i.v.m.die Portugese speler had ik van hem genoeg.
                            Volledig akkoord.
                            Komt er nog bij : spijtig dat het een Hasselaar is........

                            Comment


                            • #15
                              Re: G maakt Cl Br belachelijk....

                              Doet De Bleeckere zijn werk, dan gebeurt dit niet want Stijnen zit dan al lang in de tribune
                              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                              Comment

                              Working...
                              X