Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw virus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw virus

    Werkt via skype.

    En voor diegenen die altijd beweren dat ze beschermd worden door hun virusscanner is er een leuk zinnetje aan het eind:

    "De worm blokkeert de werking van anti-virusprogramma"

  • #2
    Re: Nieuw virus

    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Werkt via skype.

    En voor diegenen die altijd beweren dat ze beschermd worden door hun virusscanner is er een leuk zinnetje aan het eind:

    "De worm blokkeert de werking van anti-virusprogramma"
    Als je ziet wat er aan vooraf gaat, je krijgt een bericht van iemand, moet op de link klikken, moet een bestand downloaden EN openen... Als je dat allemaal doet na een gewone vraag op Skype dan verdien je een virus
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw virus

      ik zou niet graag degene de kost geven die onbezonnen op alles klikken wat op hun scherm verschijnt. 'k Heb hier trouwens ook zo'n puber rondlopen die er steevast in slaagt om ieder half jaar haar PC te infecteren . Dit geeft wel aan hoe inventief deze e-vandalen zijn en Ik ben er van overtuigd dat we de helft hiervan zelfs niet weten.
      Rudy,

      Hier vind je meer Astrofotografie werk.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw virus

        iets dergelijks heeft ook op facebook rondgezworven. Ik heb ook filmpjes, met wat letters en cijfers als titel, gehad van vrienden van vrienden die me niet kennen. Ik heb zelfs boze mails gekregen van mensen die ik van haar noch pluim ken dat ik hun een filmpje zou gezonden hebben en dat deze dat hebben willen openen met het gekende gevolg: ook virusscanner geblokkeerd, uiteindelijk niet meer willen opstarten enzovoort... Dingen met dubieuze titels doe ik nooit open en zeker niet van iemand die ik niet ken!
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw virus

          Als je zelf zo goedgelovig moet zijn om het ding zijn werk te laten doen, dan is het geen worm maar een trojaans paard.

          Virus: hecht zich aan programma's om te verspreiden via media.
          Worm: maakt misbruik van programmeerfouten in netwerkprogramma's om zich te verspreiden via een netwerk.
          Trojaans Paard: vermomt zich als onschuldig programmaatje of document om zich te manifesteren.
          pixelpusher

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw virus

            Ik kreeg op een ander forum een PB van een (zogezegd) moderator dat ik met een virus zat en dat ik een progje moest downloaden om te verwijderen. Was direct alert en heb dit gevraagd via een andere mod .... kwam inderdaad niet via hen. Ik denk dat veel mensen dit zouden aangeklikt hebben. Stel u voor dat je hier een PB krijgt van een mod dat je met een virus zit en dat je een progje moet downloaden om te verwijderen. Ik denk dat je zou verschieten hoeveel mensen dit zouden doen
            I love my D500

            Comment

            Working...
            X