Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katoenen Burcht II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katoenen Burcht II

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Katoenen Burcht II

    Hmmmm... Had niet gedacht dat ik hier zelf een eerste reactie zou moeten op geven

    Valt deze hier niet in de smaak ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Katoenen Burcht II

      Geen idee waarom hier nog geen reactie op is gekomen, ik vind hem redelijk goed eigenlijk.

      Op zich moet ik toegeven dat ik niet weet wat ik juist zie (rivierdelta, moeras?) maar de grote vlakken
      op de voorgrond hebben iets relaxend, zeker in combinatie met de zonnestralen bovenaan.
      Eigenlijk heeft heel de foto iets relaxend.

      Technisch kan ik er niet veel over opmerken, behalve dan dat de foto over het algemeen nogal grijs aandoet.
      Zowel water, als zand?, als lucht en zelfs de huizen op de achtergrond zijn grijsachtig.
      Have fun!
      EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

      Comment


      • #4
        Re: Katoenen Burcht II

        Vind hem niet slecht maar de zonnereflectie gooit hier toch wat roet in het water hoor...
        En hij is ook wat oppervlakkig van kleur.
        Danny geen point with the finger naar jou want je compo is zoals dikwijls zeer goed gezien.
        Dus ik zou zeggen.Probeer er nog eens een andere bewerking op los te laten want het is de moeite deze.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Katoenen Burcht II

          Ik heb eens uit zitten zien hoe ik met droge voeten dat bosje kan bereiken. Dan zal ik wel
          wat moeten huppelen. Niet goed voor me, zegt de dokter. Dat huppelen, bedoelt hij. Ik
          heb me namelijk eens een hersenschudding gehuppeld.
          Ik wil maar zeggen, ik mag hier graag naar kijken, met mijn gedachten spelend zoals een
          kind met knikkers.

          Comment


          • #6
            Re: Katoenen Burcht II

            Ik vind deze zeker en vast niet mis, mooie compo, de zonnestralen door de wolken...
            Misschien enige puntje is, zoals reeds aangehaald, de harde reflectie op het water.
            Volgens mij kan je hier wel nog iets verder mee doen, eventueel kleuren ook wat oppeppen en harde licht verminderen.

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Katoenen Burcht II

              niet mis, maar de eerste foto van katoenen burcht vind ik persoonlijk veeeeel mooier...

              Comment


              • #8
                Re: Katoenen Burcht II

                Bedankt voor jouw reactie.
                Pamuk Kale betekent "Katoenen burcht"...

                Dit is de achterkant van de kalkterrassen in, jawel, Pamukale.
                Weinig kleur te bespeuren, zeker in tegenlicht.

                Oorspronkelijk geplaatst door malavon Bekijk bericht
                Geen idee waarom hier nog geen reactie op is gekomen, ik vind hem redelijk goed eigenlijk.

                Op zich moet ik toegeven dat ik niet weet wat ik juist zie (rivierdelta, moeras?) maar de grote vlakken
                op de voorgrond hebben iets relaxend, zeker in combinatie met de zonnestralen bovenaan.
                Eigenlijk heeft heel de foto iets relaxend.

                Technisch kan ik er niet veel over opmerken, behalve dan dat de foto over het algemeen nogal grijs aandoet.
                Zowel water, als zand?, als lucht en zelfs de huizen op de achtergrond zijn grijsachtig.
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Katoenen Burcht II

                  Bedankt voor de reacties iedereeen !

                  Hieronder een update... Iets meer licht, verzadiging, contrast toegevoegd, en de reflecterende zon wat weggewerkt.

                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment

                  Working...
                  X