Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD speler in de wagen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DVD speler in de wagen...

    Aangezien we ieder jaar met de wagen op reis gaan, lijkt het me voor de passagiers achteraan interessant om tijdens de reis een filmpje te bekijken ( we zijn toch een 12 tal uren onderweg ). Nu heb ik van deze materie totaal geen kaas gegeten, ik heb al wel het één en ander gevonden over draagbare DVD spelers maar ( tot nu toe ) nog niets specifieks over dergelijke apparaten die bvb aan de hoofdsteun bevestigd kunnen worden. Ik ben dus wel op zoek naar een systeem met 2 schermen.
    Alle info is dus welkom
    Last edited by Franciskine; 8 mei 2010, 16:46.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: DVD speler in de wagen...

    Stap gewoon de Auto 5 eens binnen, die hebben zoiets altijd liggen.

    Enfin ... die in Korbeek-Lo toch.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: DVD speler in de wagen...

      Ik heb zelf zoiets. Maar ik zou er niet teveel geld aan uitgeven..... voor de keren dat je dit gebruikt..
      Het is natuurlijk wel een zoethoudertje voor de kinderen achteraan.

      Comment


      • #4
        Re: DVD speler in de wagen...

        Ik heb ook een DVD-speler voor in de auto voor montage op de hoofdsteunen. Eigenlijk is dit een onpraktisch houtje-touwtje oplossing. Ik zou dit niet meer kopen. Je kan beter iets meer geld besteden en voor een dak-montage gaan. Het scherm klikt dan naar beneden. Dus slechts 1 scherm meer nodig voor bvb 3 kids op de achterbank. Kabeltjes zijn ook mooi weggewerkt.
        De beste oplossing is natuurlijk af-fabriek montage van schermpjes in de hoofdsteunen. Maar daar is het nu te laat voor
        Homo Sapiens Pentaxiensis

        Comment


        • #5
          Re: DVD speler in de wagen...

          wat is er mis met de ouderwetse autospelletjes.


          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            DVD speler in de wagen...

            Niks mis mee Bouk, maar dat was mijn vraag niet...
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: DVD speler in de wagen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Niks mis mee Bouk, maar dat was mijn vraag niet...
              OK... was ook alleen maar om wat ideetje aan de hand te doen hoor.
              sorry!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: DVD speler in de wagen...

                Wij hebben een setje van Akai.
                Grootste nadeel is dat je 3 toestellen hebt: 1 speler en 2 schermen.
                Grootste voordeel is dat je 3 toestellen hebt: 1 speler en 2 schermen.

                Zowel een voor- als nadeel dus...
                Je kan wel de DVD vervangen als volwassene op de passagierszetel vooraan (onze kinderen zijn daar zelf nog te klein voor), maar je hebt dus wel steeds de aparte speler ergens (meestal in de weg) liggen.

                Bij andere systemen zit er in 1 scherm de speler waarin je dus de dvd moet steken.
                Zo heb je maar 2 toestellen (2 schemen dus), maar 't is moeilijker om een dvd te wisselen.

                Qua kwaliteit zijn we wel tevreden.
                Fuji FinePix S100fs

                Comment


                • #9
                  Re: DVD speler in de wagen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Aangezien we ieder jaar met de wagen op reis gaan, lijkt het me voor de passagiers achteraan interessant om tijdens de reis een filmpje te bekijken ( we zijn toch een 12 tal uren onderweg ). Nu heb ik van deze materie totaal geen kaas gegeten, ik heb al wel het één en ander gevonden over draagbare DVD spelers maar ( tot nu toe ) nog niets specifieks over dergelijke apparaten die bvb aan de hoofdsteun bevestigd kunnen worden. Ik ben dus wel op zoek naar een systeem met 2 schermen.
                  Alle info is dus welkom
                  Ipadje hé (2 natuurlijk), houd het 12 uur vol, je kunt met itunes filmkes eropzetten, ze kunnen er leuk mee gamen... er zijn er je al meer dan 1miljoen voorgegaan.

                  Comment

                  Working...
                  X