Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aambeeld&kuikentjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aambeeld&kuikentjes



    getrokken met een Nikon D700, 24x120mm lens. Als verlichting heb ik 1 redhead gebruikt.

    alle commentaar is welkom

    groetjes

  • #2
    Re: Aambeeld&kuikentjes

    Het is een beeld dat staat voor de verspilling van de massaconsumptie, in contrast met ambachtelijk handwerk van vroeger.

    alle commentaar is welkom


    groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Aambeeld&kuikentjes

      zijn dat echte kuikentjes?
      My photosite : www.indignephotography.tk

      Comment


      • #4
        Re: Aambeeld&kuikentjes

        dat waren ze allesinds

        knap beeld maar ik mis een beetje kleur zoals ik al zei..
        leuk dat ge onderaan nog een paar kuikskes hebt liggen..

        Comment


        • #5
          Re: Aambeeld&kuikentjes

          kheb ook lang getwijfeld, maar door het wat minder te satureren is de sfeer wat grauwer en ziet het er wat meer antiek uit. maar idd, de kuikentjes vallen ook minder op...

          ja het zijn echte kuikentjes maar dan diepgevroren, je kan ze voor 8euro/10kg aankopen. vandaar de "massaconsumptie"

          Comment


          • #6
            Re: Aambeeld&kuikentjes

            Mooi van licht en kleur , maar ik vind het nogal luguber
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Aambeeld&kuikentjes

              k vind het ook luguber maar het geeft wel heel goed jou mening weer
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: Aambeeld&kuikentjes

                Ik hou heel veel van dieren dus is het ook een vreemd gevoel deze foto te zien. Maar fotografie hoeft niet altijd rozengeur en maneschijn weer te geven. Het beeld lokt reacties uit, spreekt mensen aan, daagt uit en/of verrast/choqueert.

                Groetjes,
                Jolien
                Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                Comment


                • #9
                  Re: Aambeeld&kuikentjes

                  Een hamer en een hoop doe kuikentjes. Dit zal inderdaad wel reacties uitlokken. Mooi (nuja, mooi...) beeld.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aambeeld&kuikentjes

                    mooie belichting.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aambeeld&kuikentjes

                      als dierenvriend zeg ik nee, als hobbyfotograaf ja, want het weerspiegelt inderdaad de **** die gebeurd.
                      My photosite : www.indignephotography.tk

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aambeeld&kuikentjes

                        Als dierenvriend zeg ik: BAH, zo luguber en vies!
                        Als fotograaf: Mooie belichting, er is over nagedacht geweest, de combinatie aambeeld&kuikentjes. Maar ik vind het toch wel wat te vergaande fotografie....
                        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aambeeld&kuikentjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                          Als dierenvriend zeg ik: BAH, zo luguber en vies!
                          Als fotograaf: Mooie belichting, er is over nagedacht geweest, de combinatie aambeeld&kuikentjes. Maar ik vind het toch wel wat te vergaande fotografie....
                          Bedankt, maar vergaande fotografie? Bedenk eens: deze kuikentjes werden per 10kg samengedrukt in een vorm (van de doos) en dan massaal doodgevroren. Ik ben ze gewoon in een winkel kunnen gaan kopen. Het enige dat ik gedaan heb is het verder verteld via fotografie en met de kleur van mijn mening.
                          Wat is dan vergaand? Het feit dat ik het fotografeer of het feit dat het gebeurd?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aambeeld&kuikentjes

                            Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
                            Bedankt, maar vergaande fotografie? Bedenk eens: deze kuikentjes werden per 10kg samengedrukt in een vorm (van de doos) en dan massaal doodgevroren. Ik ben ze gewoon in een winkel kunnen gaan kopen. Het enige dat ik gedaan heb is het verder verteld via fotografie en met de kleur van mijn mening.
                            Wat is dan vergaand? Het feit dat ik het fotografeer of het feit dat het gebeurd?
                            Beiden. Helaas.

                            Comment

                            Working...
                            X