Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

    Hallo Allemaal,

    Het is weer een hele tijd geleden, maar voordat ik weer verdwijn voor een tijdje wil ik toch nog een foto plaatsen van een zonsondergang gezien vanuit ons huis. Ik ben jullie nog niet vergeten, hoor!

    Jullie zullen me in de nabije toekomst waarschijnlijk niet veel meer gaan zien op dit forum omdat wij binnen zo'n 5 tot 10 dagen ons eerste kindje verwachten. Ik zal zeker iets laten weten, maar mijn activiteit zal wel een stuk verminderen de eerste tijd.

    Vele groetjes uit een zonnig (19 graden) Vancouver,
    Ann







    Wat informatie over New Westminster voor diegene die het interesseert: De stad New Westminster is gelegen in de omgeving van Vancouver en behoort tot het Greater Vancouver gebied (of ook wel Lower Mainland genoemd) aan de westkust van Canada wat uit een deel verschillende steden bestaat. Wij wonen ongeveer op een 15-20km van het centrum van Vancouver af, een 10km tot aan stranden van de inhammen van de Stille Oceaan en een 25km van de bergen af. Wij wonen in het hartje van Greater Vancouver en alles is vrij dichtbij terwijl we nog redelijk rustig wonen. Mount Baker (gelegen in de USA) met een hoogte van 3,286m is goed te zien vanop verschillende plaatsen in New Westminster op heldere dagen.

    New Westminster is een stad die in het midden ligt van de Greater Vancouver omgeving en een 20km van het centrum van Vancouver. De stad is ongeveer uitgespreidt over een gebied van 15-20 vierkante km en gelegen op een heuvel die over de Fraser River uitkijk met mooie zichten op de rivier, de Golden Ears Mountains en Mount Baker (die in USA gelegen is). Het downtown gedeelte van New Westminster heeft zeer heuvelachtige straten, mooie waterfront zichten en oude gebouwen wat men doet denken aan San Francisco. New Westminster bestaat sinds 1860, het was de hoofdstad van British Columbia van 1860 tot 1868. New Westminster is ook de Royal City genoemd omdat Queen Victoria van Engeland de naam "New Westminster" aan deze stad gegeven heeft, genoemd naar haar favoriete plek in London. Omdat New Westminster 149 jaar oud is (wat het eigenlijk 7 jaar ouder maakt dan Canada zelf) heeft het wel een rijke geschiedenis en nog vele prachtige buurten met Victorian en Edwardian gebouwen...zowel huizen als gebouwen.

  • #2
    Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

    Het is een mooie foto Ann.

    Ik wens je alvast een heel vlotte bevalling en een flinke baby.
    Ik hoop ook dat we jouw mooie landschapfoto's niet te lang moeten missen, en misschien krijgen we wel snel een portretfoto te zien
    www.photo-rudi.be

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

      Mooie foto, Ann !

      Je woont daar wel op een droomplekje, zeg !

      Een goede bevalling toegewenst !
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

        Echt veel geluk met je baby.
        Dit is alvast een mooi plaatje.


        groetjes


        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

          veel geluk met jullie eerste kindje
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

            mooie kleuren Ann
            en sterke de komende dagen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

              mooie kleurtjes in de lucht.

              Alvast een goede bevalling en een wolk van een baby toegewenst!

              Na en naast de landschapsfotografie krijg je binnenkort gegarandeerd ook de smaak te pakken van portretfotografie
              "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

              Comment


              • #8
                Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                mooie kleurtjes in de lucht.

                Alvast een goede bevalling en een wolk van een baby toegewenst!

                Na en naast de landschapsfotografie krijg je binnenkort gegarandeerd ook de smaak te pakken van portretfotografie
                Vind ik ook.
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #9
                  Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                  Ann,

                  Ik vind deze plaat minder maar kom ik weet dat je tot andere dingen in staat bent en hebt.

                  Ik wens jou en je man een prachtige bevalling en veel plezier met jullie drietjes.
                  Hou ons maar op de hoogte en post snel een plaatje ok?
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                    Het is een mooie plaat, maar ik volg wel Schoonspikke. Je hebt nu waarschijnlijk andere dingen aan je hoofd
                    Veel succes bij de bevalling en laat maar iets weten


                    greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                      Succes ermee Ann!!
                      Je eerste kindje.....druk zal je het hebben.....maar geniet ervan....ze worden zo vlug groot!!(kan ik van meespreken!!)

                      Wat de foto betreft....vind deze wat minder....zeker de voorgrond, lijkt mij een beetje te donker maar de lucht is wel opvallend mooi van kleur!!

                      Al zal je geen tijd meer hebben de komende weken.....wij willen toch wel weten of het een jongetje of meisje is!!!

                      Gr Pascale
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Ann,

                        Ik vind deze plaat minder maar kom ik weet dat je tot andere dingen in staat bent en hebt.
                        hier staan veel mooiere.

                        Onze avonturen in Vancouver, Beautiful British Columbia, Canada

                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                          Hoi, bollebuikig Limburgs meisje daar zo ver weg, en toch zo dichtbij dat we mee van uit
                          je huis van je landschap kunnen genieten. Ja, want zo vreemd is die wereld inmiddels wel
                          geworden.
                          Trek je nu maar heel even nergens niet al te veel van aan, want een nieuw mensje op de
                          wereld zetten is een schoonheid die nooit wederkeert.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            hier staan veel mooiere.

                            Onze avonturen in Vancouver, Beautiful British Columbia, Canada

                            grt,bouk.
                            Heb ik al lang gezien Bouk..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zonsondergang bij ons thuis bij Vancouver, Canada

                              Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties. Tja,ik weet zelf ook wel dat dit geen uitblinker van een foto is zoals sommige van mijn foto's..maarja in mijn toestand ga ik liever niet op meer verlaten plekken foto's nemen. Dus dan maar een foto van een zonsondergang vanuit ons huis, waar ik persoonlijk erg van kan genieten...maar het is niet het beste of geweldigste onderwerp om te fotograferen.

                              De baby laat nog niets van zich horen, maarja soms kan het wel snel komen, he. Als ik het komende weekend nog niet bevallen ben dan zullen ze het waarschijnlijk de week erna ingang zetten want hier laten ze je niet langer dan 1 week overtijd gaan. Dus binnen nu en een goede week zal ons kindje er toch wel zijn. Hopelijk zal het vanzelf komen.

                              Ik probeer jullie zeker op de hoogte te houden!
                              Liefs uit Canada,
                              Ann

                              Comment

                              Working...
                              X