Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best operating system?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Best operating system?

    Zo, ik heb jullie aandacht

    Wou gewoon even reclame maken voor de nieuwe ubuntu. Niet te schatten hoe snel het ding boot. Post bios doet hij er geen 10 seconden op een pc van 300 euro.

    Hier een mooie demo van de iphone support. Misschien is er toch stilaan hoop voor linux.

    -c

  • #2
    Re: Best operating system?

    Oeioei, de nieuwe Jesse2314 is opgestaan!

    Daar gaan we weer!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Best operating system?

      Windows 3.11 is het beste, dat je dat nog niet wist tjong jonge

      Comment


      • #4
        Re: Best operating system?

        Windows 3.11 had al netwerk ondersteuning. Veel teveel probleem en iets te modern voor zijn tijd

        Comment


        • #5
          Re: Best operating system?

          aha, leuk, een topic mac versus windows
          Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
          - Isaac Asimov-

          Comment


          • #6
            Re: Best operating system?

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Oeioei, de nieuwe Jesse2314 is opgestaan!

            Daar gaan we weer!
            Yep!
            "This is the sound of C"
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Best operating system?

              Dos !!

              Comment


              • #8
                Re: Best operating system?

                VIC 20
                klik > op
                klik >af
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment


                • #9
                  Re: Best operating system?

                  Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                  Zo, ik heb jullie aandacht

                  Wou gewoon even reclame maken voor de nieuwe ubuntu. Niet te schatten hoe snel het ding boot. Post bios doet hij er geen 10 seconden op een pc van 300 euro.

                  Hier een mooie demo van de iphone support. Misschien is er toch stilaan hoop voor linux.

                  -c
                  Wat ben je met het beste OS als je er niet alle software op kunt draaien?
                  En ZONDER hulpmiddelen he ccc.
                  Elke hulpmiddel kost extra kracht die je dan verliest op het totale vermogen.

                  Geldt trouwens ook voor het Apple OS.
                  Zonder hulpmiddel kan je niet alle Windows-software gebruiken.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Best operating system?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                    Dos !!
                    Neen, Toyota!
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Best operating system?

                      het beste OS is basic op een commodore 64
                      wat je daar niet mee kon doen voor zo weinig geheugen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Best operating system?

                        Waarom zou je software willen gebruiken die voor windows is geschreven onder OS X of Linux of andere variant. Ik mis geen enkele windows applicatie op mijn ....Applicaties voor OS X of Linux draaien ook niet zonder hulpmiddelen onder windows. Onzin dus, evenals dit topic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Best operating system?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                          Waarom zou je software willen gebruiken die voor windows is geschreven onder OS X of Linux of andere variant. Ik mis geen enkele windows applicatie op mijn ....Applicaties voor OS X of Linux draaien ook niet zonder hulpmiddelen onder windows. Onzin dus, evenals dit topic
                          Doe ik ook niet. Ik gebruik een OS waarvoor het gemaakt is. Als het over de iphone gaat, ipod touch in mijn geval dan vind ik het toch leuk dat ik een alternatief heb voor de iTunes store, die naar het paswoord vraagt van een e-mail account die mijn werkgever afgeschaft heeft. Vrij vervelend voor al die nummers die ik daar gekocht heb. En in combinatie met xbmc heb ik nu het perfecte platform om aan mijn htpc te beginnen werken. Kwestie van de muziek niet op twee verschillende platformen te moeten zetten.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Best operating system?

                            Kan er geen touw aan vast knopen wat je probeert mede te delen. Zoals al gezegd wat een onzin topic/reacties weet jij te plaatsen zeg.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Best operating system?

                              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Zo, ik heb jullie aandacht

                              Wou gewoon even reclame maken voor de nieuwe ubuntu. Niet te schatten hoe snel het ding boot. Post bios doet hij er geen 10 seconden op een pc van 300 euro.

                              Hier een mooie demo van de iphone support. Misschien is er toch stilaan hoop voor linux.

                              -c
                              Linux, welke distributie dan ook. Ik heb 2 laptops. Op de ene draai ik linux. hier werk ik het meeste op. Nooit problemen, draait snel, geen virusscanner nodig.

                              Als het niet anders kan (Photoshop draait nu eenmaal niet onder Linux) pak ik de Windows laptop. Welke windosversie maakt niet uit. Het zijn allemaal zelfvervuilende systemen. Je zal regelmatig de hele sooi opnieuw moeten installeren. Meteen na de installatie daalt de performance. Al draai je de meest eenvoudige applicaties, je zult een behoorlijk uitgeruste machine moeten hebben wil je hier redelijk op kunnen blijven werken. Mensen vinden het normaal dat ze elke 2 a 3 jaar een nieuwe computer aan moeten schaffen voor zeer eenvoudige toepassingen als het Office Pakket.

                              Professioneel gezien ben ik helaas ook aangewezen op Windows. Geloof me; wanneer we niet afhankelijk van Microsoft zouden zijn en Linux zouden kunnen implementeren dan zou dit jaarlijks een bak geld schelen.
                              Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur

                              Comment

                              Working...
                              X