Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boekhouding programmaatje gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • boekhouding programmaatje gezocht

    Dag allemaal

    Ik ben fotografe in bijberoep, en zoek een goed boekhoudprogrammaatje om mijn eenvoudige boekhouding te kunnen doen. Ik moet onkosten en inkomsten gemakkelijk kunnen ingeven want ik ben een leek in boekhouden...

    Iemand tips?

    ALVAST BEDANKT!

  • #2
    Re: boekhouding programmaatje gezocht

    Hi Fie,


    Ik heb in het begin een klein excel 'progje' gebruikt.
    Opgedeeld in tabblad: klanten, producten, factuur, overzicht.
    Vond dit wel handig.

    Heb sinds enkele jaren een klein progje: factureren pro.
    (http://www.osirius.nl/facturerenpro)

    greetz

    Comment


    • #3
      Re: boekhouding programmaatje gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
      Hi Fie,


      Ik heb in het begin een klein excel 'progje' gebruikt.
      Opgedeeld in tabblad: klanten, producten, factuur, overzicht.
      Vond dit wel handig.

      Heb sinds enkele jaren een klein progje: factureren pro.
      (http://www.osirius.nl/facturerenpro)

      greetz
      Kun je met dat programma enkel factureren, of ook je boekhouding mee doen?
      SKurt.be
      www.SKurt.be

      Comment


      • #4
        Re: boekhouding programmaatje gezocht

        boekhouden mbt inkoop is simpel , inkomende facturen nummeren , en voor de rest naar de boekhouder , als leek weet jij niet alle aftrekposten , btw regelingen , wat wel en niet kan worden ingebracht , zoek een goeie boekhouder , deze betaalt zichzelf terug.
        mvg Dewiene
        ( heb hier ook een gratis programmatje liggen : factureren in Exell , in Syntra Roeselare gaven ze daar ééndagscursussen over)
        Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

        Comment