Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Operatie !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Operatie !!

    Beste mensen van het forum...

    ben vanaf heden 10.30 uur even off-line..
    Ik moet vandaag opgenomen worden, voor een algehele nieuwe Achillespees.

    Dus ben een paar dagen van het padje af !!

    tot later
    gr. J@siu !!!
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

  • #2
    Re: Operatie !!

    Sterke hoor en snel weer terug.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Operatie !!

      Sterkte en veel succes!

      Of is het de chirurg dat we veel succes moeten toewensen ;-)
      Fuji X-E1 - 18-55mm
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Operatie !!

        Break a leg
        What if...

        Comment


        • #5
          Re: Operatie !!

          Altijd grappig dat mensen denken zich te moeten verantwoorden voor hun afwezigheid aan een website.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Operatie !!

            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Altijd grappig dat mensen denken zich te moeten verantwoorden voor hun afwezigheid aan een website.
            je kan het ook zien als een beetje steun zoeken, er daar is toch niets verkeert aan!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Operatie !!

              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Altijd grappig dat mensen denken zich te moeten verantwoorden voor hun afwezigheid aan een website.
              Ik vind van niet, mensen voelen zich graag lid van een "community" en willen deze delen met niet alledaagse feiten die hun overkomen, zoals een operatie. Een beetje steun zoeken. Een operatie brengt altijd wat angst teweeg, die angst canaliseren via de "community" is toch positef !
              @Jasiu : veel sterke en snel beterschap !

              Comment


              • #8
                Re: Operatie !!

                idd, en als Bouk eens enkele dagen niks post, is er al paniek op 't forum
                What if...

                Comment


                • #9
                  Re: Operatie !!

                  Ik hoop dat de operatie goed verlopen is! Veel succes met de revalidatie.

                  Door een sportongeluk moest mn ligament in mn voet genaaid worden, belange niet zo erg als dat van jou, maar kweet toch een beetje hoe het is

                  Greetz
                  "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                  500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Operatie !!

                    Ik wens je het allerbeste toe.
                    Leo
                    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

                    Comment


                    • #11
                      Re: Operatie !!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Altijd grappig dat mensen denken zich te moeten verantwoorden voor hun afwezigheid aan een website.
                      Denk niet dat dit de eigenlijke reden is
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Operatie !!

                        Veel geluk en sterke revalidatie toegewenst.


                        Heb het in januari ook voorgehad: achillespees volledig afgescheurd en terugaangezet met kunststof tussen. Gelukkig heb ik nooit geen pijn gehad (buiten het ontwaken van de operatie) maar de revalidatie duurt blijkbaar heel lang: 4 weken gips met voet in een hoek zodat de pees ontlast is, 2 weken gips met voet in 90°, dan nog 4 weken een Aircast (plastiek bot waar je wel al mee kan lopen met luchtkussens en velcro zodanig dat je die uit kan doen) en ook nog een enkel brace die je nadien kan aandoen voor te wandelen en wanneer je het zelf nodig acht.

                        Er zijn echter dagen dat ik veel kan doen en andere dagen dat die voet serieus opzwelt en dat ik dan weer mank.

                        Gelukkig kon ik na ongeveer 3 maand toch al terug fietsen en zwemmen. Mijn eigenlijke sporten (badminton en volleybal) moeten een jaar wachten

                        Ik zou zeggen doe het voorzichtig aan en probeer vooral niet te forceren. Pas vooral op nadien met het autorijden. Het rijden zelf viel goed mee maar als je in de file komt dan was het voor mij afzien.


                        Moest je nog meer info willen kun je me altijd pm'en

                        Succes.

                        Mvg

                        Steven
                        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                        Comment


                        • #13
                          Re: Operatie !!

                          Bereid je toch maar voor op een zéér lange revalidatie . . . succes!!!
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Operatie !!

                            Heej hallo allemaal, bedankt in ieder geval voor de opbeurende berichten!!

                            Ben vanochtend om 10.00 uur ontslagen uit het ZH.. met de nodige pijnstillers.

                            Operatie is goed verlopen, was al voor de 2e keer ...!!!

                            1e keer een stuk kunststof van 18 cm, nu dus een hele nieuwe, omdat de eerste "losliet"
                            door mijn diabetes...(was al ruim een jaar aan het revalideren)

                            Nu maar hopen op een goed verloop van het herstel, en dat ik maar snel de camera kan pakken om weer foto's te kunnen maken.

                            Nogmaals bedankt voor de pos. berichtjes !!!

                            Gr. J@siu !!!
                            >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

                            Comment


                            • #15
                              Re: Operatie !!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
                              Heej hallo allemaal, bedankt in ieder geval voor de opbeurende berichten!!

                              Ben vanochtend om 10.00 uur ontslagen uit het ZH.. met de nodige pijnstillers.

                              Operatie is goed verlopen, was al voor de 2e keer ...!!!

                              1e keer een stuk kunststof van 18 cm, nu dus een hele nieuwe, omdat de eerste "losliet"
                              door mijn diabetes...(was al ruim een jaar aan het revalideren)

                              Nu maar hopen op een goed verloop van het herstel, en dat ik maar snel de camera kan pakken om weer foto's te kunnen maken.

                              Nogmaals bedankt voor de pos. berichtjes !!!

                              Gr. J@siu !!!
                              Dat gaat zeker lukken
                              Een beetje geduld is nu aan de orde.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X