Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Videocamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Videocamera

    Hallo

    Ik heb al eens de zoekfunctie gebruikt maar vind niet echt iets terug.
    Nu vertrek ik op reis eind deze maand, en zou normaal gezien geen videocamera kopen omdat ik kort filmpjes kan maken met mijn nikon d90.

    Maar nu ik vernomen heb dat ik papa ga worden zou dit toch geen zo'n slechte investering zijn. Nu heb ik op het internet al veel zitten zoeken maar helaas bestaat er (of vind ik) geen zo'n forum als dit hier over video.

    Nu heb ik een paar types gezien en vroef mij af wat jullie zouden nemen.
    De max prijs is ongeveer een 250 euro.
    Heb graag een groot optische zoom.

    1) JVC GZ-MS120
    2) Panasonic SDR-S26
    3) Panasonic SDR-S50
    4) Sony Handycam DCR-SX34E
    5) Sony Handycam DCR-SX53E

    Mensen die meer info weten of ergens een site weten waar ik revieuws kan vinden laat gerust weten.

    Groeten Davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: Videocamera

    Hallo

    na wat speuren en zoeken ben ik bij 2 modellen aangekomen.
    Welke van deze 2 zouden jullie nemen?

    Panasonic SDR-S50
    of
    Sony DCR-SX34
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

    Comment


    • #3
      Re: Videocamera

      Ik zou gaan voor een Canon : vindt u niets van Canon in die prijsklasse ?
      250 Euro is wel wat weinig voor een "degelijke " camera vind ik , maar u geeft natuurlijk uit wat u wil.

      Comment


      • #4
        Re: Videocamera

        Videocamera's ... Sony.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Videocamera

          ben vandaag eens naar saturn geweest om paar camera's te testen en in het echte budgetgamma is de panasonic toch beter.
          Omwille van hun optische beeldstabilisatie terwijl de concurrenten maar een digitale beeldstabilisatie hebben.

          Maar ik denk dat ik ietsje meer zal geven en voor deze HD camera zal gaan
          Panasonic HDC-SD10

          Het heeft "maar" een 16 optische zoom maar heb liever scherpere en kleurrijkere beelden dan meer zoom

          Groeten Davy
          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

          Comment

          Working...
          X