Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipod Touch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipod Touch

    Aangezien mijn oude Ipod stuk is, denk ik eraan om een Ipod touch te kopen.

    Vooral de Wifi lijkt me aantrekkelijk, bv als ik in een station zit of ergens moet wachten en er is een hotspot in de buurt.

    Voor de 64 Gb versie betaal je wel 369 euro, dus had ik graag wat tips gehad. Een 120 Gb Ipod Classic kost minder...

    Zijn er mensen die er eentje hebben ? Raden jullie het aan of af om zo eentje te kopen ?

    Wat zijn jullie ervaringen ?

    dank bij voorbaat
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Ipod Touch

    Mijn zoon en mijn dochter hebben er allebei ééntje.
    Hier dus zowel een 8GB als 16GB in huis, en beiden vinden ze dat ze genoeg geheugen hebben voor hun muziek.

    Voor de rest, tja, t'is Apple hé. Dat werkt prima, zeer gebruiksvriendelijk, en iedereen is er gek op.
    Onder die Apps is er zoveel keuze dat je wel een paar toffe dingen vindt.
    Ik vraag iedere avond de iPod van mijn zoon om even in de zetel naar de beurs en het weerbericht te kijken. Geen enkel ander toestel geeft je die informatie zo snel!
    Mijn zoon controleert zijn mails als hij op de bus in de file staat. Dikwijls is er wel een open netwerk waar je dan snel mee kan verbinden. Dat gaat echt in seconden!

    De eerste iPod heeft echt de deur open gedaan voor meer van Apple hier in huis.
    Na de eerste kwam dus de tweede, nu zit ik op de iMac, en later dit jaar komt er nog een iPad of iPod touch voor mij!
    Ik ben gewoon fan geworden.
    Last edited by Guest14; 5 mei 2010, 20:09. Reden: spelfoutje...

    Comment


    • #3
      Re: Ipod Touch

      Bedankt voor de info !

      8 of 16 Gb is te weinig voor mij.

      Op mijn Itunes-bib op deze pc staat al 60 Gb.

      Eigl is een Ipod Touch zoiets als een Iphone, waar je niet mee kan bellen.

      Is er een luidspreker ingebouwd waar je mee naar muziek kan luisteren zonder de koptelefoon te gebruiken ?

      Radio beluisteren gaat niet zeker ?
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Ipod Touch

        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        Bedankt voor de info !

        8 of 16 Gb is te weinig voor mij.

        Op mijn Itunes-bib op deze pc staat al 60 Gb.

        Eigl is een Ipod Touch zoiets als een Iphone, waar je niet mee kan bellen.

        Is er een luidspreker ingebouwd waar je mee naar muziek kan luisteren zonder de koptelefoon te gebruiken ?

        Radio beluisteren gaat niet zeker ?
        Geen luidspreker in mijn model, maar ik heb de eerste generatie. En dan nog, er zit er eentje in de nano van mijn vrouw. De kwaliteit van die speaker is enorm slecht. Het kan enkel dienen om je medemens mee te irriteren.

        Ook geen radio in mijn versie, maar de specs kan je lezen op de apple store vermoed ik.

        1 nadeel van de touch vind ik persoonlijk dat je niks kan doen zonder ernaar te kijken. In bed of zo volume zachter zetten of een nummer skippen op de tast is niet mogelijk.

        Comment


        • #5
          Re: Ipod Touch

          Ik gebruik mijn Ipod vooral in de auto (aangesloten op de radio-cd-speler), en dan kan ik met een vingerbeweging t volgende nr kiezen terwijl ik rijd, zonder op t scherm te kijken.

          Met de Ipod Touch zou dat ms een probleem zijn, niet ?

          Ik gebruik ook nooit shuffle, ik speel enkel volledige albums af, maar durf wel eens een nr skippen.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #6
            Re: Ipod Touch

            Dat is inderdaad niet mogelijk. Voor de rest vind ik het een prachtig toestel.

            Comment


            • #7
              Re: Ipod Touch

              Ga ook eens luisteren naar Cowon spelers, gaan wel maar tot 32GB maar het geluid is echt
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Ipod Touch

                Dan moet ik er 2 kopen :-)
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #9
                  Re: Ipod Touch

                  De dames thuis (13) gebruiken ze altijd en zijn er gek van.
                  De Wifi is super en je kan er bijna alles op zoals een laptop.
                  Waarom niet voor een Iphone gaan dan?
                  Zou er toch eens over nadenken als ik van jou was.Dan heb je hem altijd bij je en je kan er nuttige DOF calculators opzetten die via de camera het licht opmeten en dan je een juiste belichtings meting geven..
                  Ik kan niet zo dadelijk op de naam komen maar je kan dat in je Istore downloaden.

                  Plus er zit GPS op...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ipod Touch

                    369€ voor mobiel muziek te spelen? dan leg ik liever iets bij en koop ik een HTC Desire met 32gb in, heb ik gelijk een toestel minder om mee te sleuren, en je kan er mee bellen en overal internetten (via wifi & 3G)

                    moet je dan echt altijd al je muziek bij hebben?
                    Mijn foto's
                    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ipod Touch

                      Laatste model IPod touch heb ik. Luisteren zonder hoofdtelefoon is mogelijk, al is het geluid dan minder.
                      WiFi werkt, dus geen dure abonnementen nodig.
                      Is hetzelfde als een Iphone maar zonder GPS, telefoon en camera.
                      Natuurlijk kost het wel de helft minder. Hangt er uiteindelijk van af waarvoor je het toestel meest nodig hebt.
                      Ik heb er al heel veel plezier op beleefd. Heel gebruiksvriendelijk en mooie display.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ipod Touch

                        Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                        moet je dan echt altijd al je muziek bij hebben?
                        Hangt er van af; ik neem dagelijks de trein waar tientallen puberende tieners een aanslag betekenen op je zenuwen. Door mijn Ipod met lievelingsmuziek kan ik mij in alle rust wat isoleren.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ipod Touch

                          Hier thuis 3 gebruikers van een 8G Touch. Daar zitten zonder problemen 1000 liedjes en 500 foto's op. En dan is er nog plaats vrij.

                          Ik dacht dat iTunes uw muziek altijd omzet naar het AAC formaat dat Apple gebruikt en dat dit iets efficiënter was dan typisch MP3. Dus uw bib op de iPOD is normaal kleiner dan op de PC.

                          De standaard oortjes bij de Touch hebben geen control. Maar als je dezelfde oortjes zoals een iPOD shuffle aanschaft, dan kan je ook via het knopje aan de draad naar het volgende nummer gaan. Ik speel zo muziek meestal met het scherm volledig uit en dan kan die Touch uren voort.


                          Voordeel van een gecombineerde GSM/iPod (of dat nu een iPhone of Android is buiten beschouwing gelaten) is dat je maar 1 toestel nodig hebt.

                          Nadeel als je dan via WIFI (of 3G) toch gaat surfen. Dan gaat de batterij snel naar beneden. Dan is het een voordeel dat alleen je media-player leeg is.
                          Tot sluitertijd, Dirk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ipod Touch

                            Ik zou zeker gaan voor een Iphone, alles in één en kwaliteit!
                            ik kocht mijn Iphone als een gadget, omdat ik een high tech freak ben, maar 14 dagen na de aankoop moet ik zeggen dat dit een van mijn beste aankopen was ooit.
                            De ergernis die ik daarvoor had om een gsm te gebruiken is volledig verdwenen, zelfs SMS berichtjes sturen, (daar kregen ze me vroeger niet aan hé) zijn nu een fluitje van een cent, en nu geen driemaal drukken om de juiste letter te krijgen hé.

                            MVG, Jeff c.
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ipod Touch

                              Nokia E 71 met alles erop en eraan voor 279 eurokes..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X