Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roestige buis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roestige buis

    (die buis had ik misschien beter gehouden voor de examenperiode )

    Tijdens dezelfde fotoshoot gemaakt als mijn voetstappen (One small step for a man), die mij enkele dagen geleden mijn eerste HoF opleverden...
    EXIF: f/11 - 1/100s - ISO 200 - 31mm

    of ? Dank voor alle commentaren.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Roestige buis

    knap gezien met die schaduw Als ik even mag muggenziften ... rechts het lijntje mooi in de hoek maar links steekt het wat verder in de foto ... tja ik en lijntjes in de hoeken hé
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Roestige buis

      Knappe
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Roestige buis

        Dank voor de reacties.
        @Vicky: voor de enige keer dat ik eens crop... Ik had er van boven wat afgehaald, en links geprobeerd met die lijn in de hoek, maar daardoor vond ik de buis "vlakker" worden, terwijl je nu nog iets van ronding "vermoedt". Wat croppen betreft, moet ik nog veel leren.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Roestige buis

          Mooie lijnvorming en wat die lijnen betreft... Daar heb ik geen moeite mee om dit eens even totaal scheef te zetten of langs alle kanten te laten komen.
          Als het maar leuk oogt.
          Groet.
          Gils.

          Comment

          Working...
          X