Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lege files verwijderen - Help!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lege files verwijderen - Help!

    Ik had een aantal files gedownload van 't net (download all media files met Downloadhelper) Daarbij is iets misgelopen waardoor ik nu op mijn bureaublad een map heb met lege files.

    Deze zijn echter niet te verwijderen zo blijkt. Iemand een idee hoe dit wel kan?

    Alvast bedankt voor de hulp!


  • #2
    Re: lege files verwijderen - Help!

    ter info:
    ze hebben geen bestandsextentie!

    Comment


    • #3
      Re: lege files verwijderen - Help!

      Op Windows of op mac? Op Windows kan je proberen een nieuwe map aan te maken en die andere daarin te verplaatsen. Vervolgens de eerste map wissen met shift delete als je geluk hebt.

      Een andere optie is robocopy te downloaden en een soort synch te maken met een lege map. Wel opletten dat je niks verkeerd doet, want je kan heel snel alles wissen met dat dingen Eventueel in safe mode opstarten zodat je zeker bent dat de bestanden niet in gebruik zijn en dan wissen.

      Op mac, terminal openen:
      cd Desktop
      rm -rf foldernaam

      Comment


      • #4
        Re: lege files verwijderen - Help!

        Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
        Ik had een aantal files gedownload van 't net (download all media files met Downloadhelper) Daarbij is iets misgelopen waardoor ik nu op mijn bureaublad een map heb met lege files.

        Deze zijn echter niet te verwijderen zo blijkt. Iemand een idee hoe dit wel kan?

        Alvast bedankt voor de hulp!
        Bestanden zijn gewoon nog in gebruik door die downloadhelper vandaar dat je een access denied krijgt bij het proberen te verwijderen.

        Dat programma afsluiten (eventueel door je browser af te sluiten of via taskmanager het bijhorende proces killen) zou het moeten oplossen.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment

        Working...
        X