Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 50 D tegen super solden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 50 D tegen super solden

    Ik ben hier op tenerif op vakantie en ben zo is een winkeltje binnen gegaan waar ze allerlei fotogerief verkopen amai ze deden een voorstel op kopen van een Canon 50D body kost er 400 euro bangelijk er zal zeker een adderke onder het gras zitten ma ik moet toch toe geven het kriebelt zelle als ze u zo een prijsje bieden zijn er mensen die ooit op tennerig of gran Canaria hebben gekocht bij zulke winkeltjes ??
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

  • #2
    Re: Canon 50 D tegen super solden

    Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
    Ik ben hier op tenerif op vakantie en ben zo is een winkeltje binnen gegaan waar ze allerlei fotogerief verkopen amai ze deden een voorstel op kopen van een Canon 50D body kost er 400 euro bangelijk er zal zeker een adderke onder het gras zitten ma ik moet toch toe geven het kriebelt zelle als ze u zo een prijsje bieden zijn er mensen die ooit op tennerig of gran Canaria hebben gekocht bij zulke winkeltjes ??
    Jaaaaa
    Mijn CoolPix heb ik gekocht in Tenerife MAAR NIET in die "winkeltjes".
    Je mag gerust voor mijn part kijken maar koop daar niet omdat het allemaal namaak is.

    Het probleem is om een echte, betrouwbare, degelijke winkel te vinden....
    Mijn ervaring betreft wel Puerto de la Cruz in het noorden.
    In het centrum daar is er een overdekte winkelgalerij en daar vind je binnen één zaak
    met echte "waar"

    Het enige gunstige verschil met hier is de prijs en die zit hem in de BTW.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Canon 50 D tegen super solden

      Ik vind het ongelofelijk dat ze bv zo een body perfect namaken dan een parfum en dvd en cd en kleding ok dat wist ik maar scheerapparaten en fototoestellen en bv video camera's dat wist ik niet Ppffff een mens moet wel erg op zijn hoede zijn
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Re: Canon 50 D tegen super solden

        Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
        Ik vind het ongelofelijk dat ze bv zo een body perfect namaken dan een parfum en dvd en cd en kleding ok dat wist ik maar scheerapparaten en fototoestellen en bv video camera's dat wist ik niet Ppffff een mens moet wel erg op zijn hoede zijn
        Het "toeval" wil ook dat het allemaal Indiërs zijn die deze winkeltjes uitbaten.
        En ik vermoed dat hun waar uit China komt.

        En met merkkleding is het net hetzelfde...
        Heb dat eens uitgetest met broekriemen van een "goed" merk.
        Na een jaar was de kleur weg....
        Wel heb ik nog broeken en hemden van bekende merken en die zijn nog in goede staat.
        Gekocht destijds in een winkel in Puerto die door een Belg werd uitgebaat
        (een zekere Jannis uit Oostende)
        Dus? Deze zaken waren goedkoop omdat je ginds geen taks of btw betaald.

        Die CoolPix 995 kostte me iets van 750 euro...
        In België stond die toen duur te koop aan ongeveer 1000 euro.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Canon 50 D tegen super solden

          Kon je het dan aan de buitenkant echt niet zien dat het namaak is? En hoe zit het met de menu enzo?

          Ik had nooit gedacht dat ze dergelijke spullen ook al perfect namaakte.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: Canon 50 D tegen super solden

            Ik heb in China al 2 Canon compacts en 3 Nokia gsm's gekocht. Prijs was de helft van in België. Ze werken nog altijd probleemloos. Ik ben er van overtuigd dat het geen namaak is.

            Comment


            • #7
              Re: Canon 50 D tegen super solden

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Ik heb in China al 2 Canon compacts en 3 Nokia gsm's gekocht. Prijs was de helft van in België. Ze werken nog altijd probleemloos. Ik ben er van overtuigd dat het geen namaak is.
              Weet ge, aan de buitenkant kan je dat niet zien.
              Dat is perfect nagemaakt maar het binnenwerk is iets anders hoor.
              't Zelfde heb je met die namaak horloges: prima aan de buitenkant maar het binnenwerk?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Canon 50 D tegen super solden

                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Kon je het dan aan de buitenkant echt niet zien dat het namaak is? En hoe zit het met de menu enzo?

                Ik had nooit gedacht dat ze dergelijke spullen ook al perfect namaakte.

                mir
                Ah, ik zei het al he, mijn CoolPix kwam uit een betrouwbare zaak.
                Je zou vooraf perfect moeten weten wat je gaat kopen.
                En je moet weten hoe er alles uitziet als je wil vergelijken met die eventuele namaak.

                Bezoek maar eens een grote beurs in Duitsland en vooral waar vreemden de dienst
                uit maken.
                De Duitse douane loopt daar constant rond en controleert alles.
                ALLES wordt nagemaakt mir van kleding tot huisraad.
                En bijv. op Tenerife wordt niks gecontroleerd.

                In Puerto heb je de "San Telmo", een niet al te lange promenade.
                Daar zie je de ene winkel naast de andere, allemaal met elektronisch materiaal.
                Leuk om dat allemaal te zien maar blijf er buiten
                Last edited by theokus; 5 mei 2010, 16:08.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 50 D tegen super solden

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Ik heb in China al 2 Canon compacts en 3 Nokia gsm's gekocht. Prijs was de helft van in België. Ze werken nog altijd probleemloos. Ik ben er van overtuigd dat het geen namaak is.
                  ja en......TS heeft het over Tenerife en niet over China das heel wat anders.
                  zelfde gebeurt trouwens in Andorra.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 50 D tegen super solden

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    ja en......TS heeft het over Tenerife en niet over China das heel wat anders.
                    zelfde gebeurt trouwens in Andorra.
                    grt,bouk.
                    Haha bouk, bijna toch.
                    Die spullen in Tenerife komen uit China.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 50 D tegen super solden

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Kon je het dan aan de buitenkant echt niet zien dat het namaak is? En hoe zit het met de menu enzo?

                      Ik had nooit gedacht dat ze dergelijke spullen ook al perfect namaakte.

                      mir
                      Ik heb hem in mijn handen gehad is perfect de zelfde ook nederlanse menu enz.... moet 100 percent zelfde namaak zijn
                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 50 D tegen super solden

                        Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
                        Ik heb hem in mijn handen gehad is perfect de zelfde ook nederlanse menu enz.... moet 100 percent zelfde namaak zijn
                        Ik weet niet waar je zit op Tenerife.
                        Anders neem je de bus, die groen van Titsa.
                        En ga eens kijken in die winkel in Puerto.
                        Als je daar toch bent neem een kijkje in hotel Semiramis, ligt langs de kust



                        Of in de hoofdstad Santa Cruz.
                        Vraag ook een keer aan het personeel van het hotel waar je verblijft.

                        Ik zie hier Belgische prijzen van 750 euro.....
                        Last edited by theokus; 5 mei 2010, 18:05.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 50 D tegen super solden

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
                          Ik ben hier op tenerif op vakantie en ben zo is een winkeltje binnen gegaan waar ze allerlei fotogerief verkopen amai ze deden een voorstel op kopen van een Canon 50D body kost er 400 euro bangelijk er zal zeker een adderke onder het gras zitten ma ik moet toch toe geven het kriebelt zelle als ze u zo een prijsje bieden zijn er mensen die ooit op tennerig of gran Canaria hebben gekocht bij zulke winkeltjes ??
                          Het fotogerief mag er dan wel goedkoop zijn, de leestekens zijn er onbetaalbaar
                          www.bigducksix.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 50 D tegen super solden

                            Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
                            Het fotogerief mag er dan wel goedkoop zijn, de leestekens zijn er onbetaalbaar
                            hilarisch!!!

                            Daarom alleen al lees ik Chit Chat!!
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 50 D tegen super solden

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Haha bouk, bijna toch.
                              Die spullen in Tenerife komen uit China.
                              niet uit Korea?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X