Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schrappen uit telefoonboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schrappen uit telefoonboek

    Weet er iemand hoe je jezelf kan laten schrappen uit het telefoonboek en uit online telefoonnummer zoekmachines? De vaste lijn gebruik ik enkel privé en voor de fax. Dat iemand mijn nummer kan vinden stoort me niet zo, maar vooral het adres had ik liever geheim gehouden.

  • #2
    Re: Schrappen uit telefoonboek

    Simpel toch, bij Belgacom, u contacteert klantendienst, betaalt voortaan voor de service geheim nummer en uw nummer/naam/adres is niet meer raadpleegbaar vanaf de volgende editie witte gids, online nog sneller in orde.

    Comment


    • #3
      Re: Schrappen uit telefoonboek

      Ik ben bij Telenet. Betalen voor een geheim nummer? Ik denk er nog niet aan! Trouwens, mijn nummer mag gezien worden door de persoon die ik bel. Moet privacy-gewijs toch mogelijk zijn om uit dat boek te blijven. Zal eens wat dieper gaan zoeken...
      Toch bedankt voor de tip

      Comment


      • #4
        Re: Schrappen uit telefoonboek

        Doe dan eens iets heel gewaagd en vergezocht, bel uw eigen Telenet klantendienst.

        Comment


        • #5
          Re: Schrappen uit telefoonboek

          Gewoon vragen om een geheim nummer te hebben ... gratis zowel bij Telenet als Belgacom!
          Dat uw nummer standaard getoond wordt of niet kan je eveneens gratis kiezen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Schrappen uit telefoonboek

            Van de Belgacom site : FAQ

            Hoeveel kost het om een geheim nummer te krijgen. Hoe moet ik deze aanvragen?

            Voor het aanvragen van een geheim nummer en voor de bijhorende tarieven kan u terecht op het gratis nummer 0800 22 500.
            Last edited by James.T.Kirk; 12 mei 2010, 11:49.

            Comment


            • #7
              Re: Schrappen uit telefoonboek

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Gewoon vragen om een geheim nummer te hebben ... gratis zowel bij Telenet als Belgacom!
              Dat uw nummer standaard getoond wordt of niet kan je eveneens gratis kiezen.
              Is dat wel zo? Ik heb een prive nummer bij Telenet en betaal daar bij mijn weten alle maanden voor.
              Je kan wel een gewoon nummer nemen en dat niet in de telefoonboek laten zetten, het verschil zit hem dan dat als je zo een nummer op laat zoeken je het wel krijgt en bij een prive nummer zelfs de politie er niet aan komt.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

              Comment

              Working...
              X