Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vedermug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vedermug

    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

  • #2
    Re: vedermug

    die komt juist van de kapper!

    groetjes
    hilde
    groetjes
    hilde

    Comment


    • #3
      Re: vedermug

      Op zich een bijzonder mooie, zachte foto. Maar ik vind het wel spijtig dat het hoofdje net buiten de scherpte ligt. Nu wordt (bij mij toch) de aandacht automatisch getrokken naar het achterlijf en het takje in de buurt van de achterpoot omdat daar de echte scherpte ligt. Bekijk de andere opnames van die mug eens, misschien zit er daar wel een tussen waar de scherpte wel goed ligt.

      Comment


      • #4
        Re: vedermug

        Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Op zich een bijzonder mooie, zachte foto. Maar ik vind het wel spijtig dat het hoofdje net buiten de scherpte ligt. Nu wordt (bij mij toch) de aandacht automatisch getrokken naar het achterlijf en het takje in de buurt van de achterpoot omdat daar de echte scherpte ligt. Bekijk de andere opnames van die mug eens, misschien zit er daar wel een tussen waar de scherpte wel goed ligt.
        nee heb geen beter de scherpte zit op zen lijf kweet het , mischien vandag een beter bedankt voor je erlijke reactie
        Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

        MVG FLOWER Canon7D

        Comment


        • #5
          Re: vedermug

          Oorspronkelijk geplaatst door flower Bekijk bericht
          nee heb geen beter de scherpte zit op zen lijf kweet het , mischien vandag een beter bedankt voor je erlijke reactie
          Ze moet zo scherp niet zijn als een steekmug, die is dat van nature
          Zoals je zelf soms zegt, de zomer is nog lang, je maakt nog wel betere

          frans
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: vedermug

            die licht onscherpte stoort mij hier niet echt ,ik weet het door ervaring dat het hele moeilijke beestjes zijn en ze zijn ook zooo klein

            Comment

            Working...
            X