Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

13-06-2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 13-06-2010

    Ja, begin alvast jullie rode kleurpotlood maar te slijpen naar een scherpe punt .

    Ik zit toch met een vraag. Mag ik participeren in iets wat onwettig is???? Ben ik strafbaar????

  • #2
    Re: 13-06-2010

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Ja, begin alvast jullie rode kleurpotlood maar te slijpen naar een scherpe punt .

    Ik zit toch met een vraag. Mag ik participeren in iets wat onwettig is???? Ben ik strafbaar????
    Allemaal goed en wel, maar wordt er nog door de VL partijen gestemd over B-H-V ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Re: 13-06-2010

      ******
      Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:30. Reden: *************

      Comment


      • #4
        Re: 13-06-2010

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Allemaal goed en wel, maar wordt er nog door de VL partijen gestemd over B-H-V ?
        Nee ...

        Comment


        • #5
          Re: 13-06-2010

          Ok, verkiezingen, dan nieuwe regering en dan is het opgelost of wat, of nog een x aantal jaren vooraleer B-H-V opgelost geraakt
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #6
            Re: 13-06-2010

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Ok, verkiezingen, dan nieuwe regering en dan is het opgelost of wat, of nog een x aantal jaren vooraleer B-H-V opgelost geraakt
            Als ze erin slagen om nu legale verkiezingen te houden, dan moet BHV eigenlijk nooit opgelost worden vermits ze dan altijd op dezelfde manier verkiezingen kunnen blijven organiseren.

            Ik ga in ieder geval stemmen, alhoewel ik momenteel nog niet goed weet voor welke partij dat zal zijn.

            Comment


            • #7
              Re: 13-06-2010

              Toeme, ik dacht dat over voetbal ging.
              Bayern heeft gewonnen met 3 tegen 0
              ================================================== ===========
              In de Standaard is een poll: bekijk de uitslag daar maar een keertje.
              Rond de middag hadden er 8000 mensen aan deel genomen.
              * Nu: meer dan 10.000.
              En er is maar één winnaar
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: 13-06-2010

                Ach kiezersbedrog, zoals we van hen gewoon zijn .....
                In alle geval zou er wel eens een Waalse premier mogen komen, kan hij/zij eens de kop van jut zijn
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #9
                  Re: 13-06-2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  In de Standaard is een poll: bekijk de uitslag daar maar een keertje.
                  Rond de middag hadden er 8000 mensen aan deel genomen.
                  * Nu: meer dan 10.000.
                  En er is maar één winnaar
                  Die cijfers vind ik wel staf. Ik denk nu wel niet direct dat het publiek dat online de standaard leest representatief is, maar het geeft wel een tendens aan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 13-06-2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Ach kiezersbedrog, zoals we van hen gewoon zijn .....
                    In alle geval zou er wel eens een Waalse premier mogen komen, kan hij/zij eens de kop van jut zijn
                    Voilà.
                    Ik stem voor Michel Daerden.
                    Die heeft tenminste iets in handen: "de groen boek" en de "wiette boek"
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: 13-06-2010

                      Goed, maar met kroost dan wel
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: 13-06-2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Die cijfers vind ik wel staf. Ik denk nu wel niet direct dat het publiek dat online de standaard leest representatief is, maar het geeft wel een tendens aan.
                        Denk jij ja
                        Gisteren ging Ives Desmedt bij Phara ook die richting uit.
                        Vond ik zeeeeeer merkwaardig en opmerkelijk evenals zijn verdediging van Alexander.

                        Globaal bekeken zal er niet veel verschuiven of zijn er geen grote verrassingen te verwachten.
                        En stemmen halen door vijf minuten politieke moed aan te kondigen?
                        Zit er deze keer ook niet meer in.... laat ons hopen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: 13-06-2010

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Denk jij ja
                          Gisteren ging Ives Desmedt bij Phara ook die richting uit.
                          Vond ik zeeeeeer merkwaardig en opmerkelijk evenals zijn verdediging van Alexander.

                          Globaal bekeken zal er niet veel verschuiven of zijn er geen grote verrassingen te verwachten.
                          En stemmen halen door vijf minuten politieke moed aan te kondigen?
                          Zit er deze keer ook niet meer in.... laat ons hopen.
                          Ik heb die uitzending ook gezien. De verdediging van De Croo vond ik wel terecht en dat heeft niks met mijn politieke kleur te maken. Iedereen heeft nu een zwarte piet gevonden. Zelfs de koning zet hem op het strafbankje. Ik ben er ook van overtuigd dat als die oplossing zo kort bij was die paar dagen hadden moeten volstaan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 13-06-2010

                            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Ik heb die uitzending ook gezien. De verdediging van De Croo vond ik wel terecht en dat heeft niks met mijn politieke kleur te maken. Iedereen heeft nu een zwarte piet gevonden. Zelfs de koning zet hem op het strafbankje. Ik ben er ook van overtuigd dat als die oplossing zo kort bij was die paar dagen hadden moeten volstaan.
                            Ben het met u eens ccc
                            En een oplossing was er niet.... en is er nooit geweest.

                            Hahaha, Alexander is jong en onervaren.
                            (is veel gezegd geweest he)
                            Wat hebben dan al die mannen gedaan met véél ervaring?
                            40 jaar lang?
                            Ik denk dat het was wat minister "Eikens" ooit zei:
                            "Je moet ministers niet beoordelen naar hun daden maar naar hun intenties".
                            Ik kan nu even niet bijkomen van het lachen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: 13-06-2010

                              ik zal hier dan ook maar eens effe iets neerpoten: waarom zouden we onwettelijk gaan doen (die verkiezingen)? En tolereren dat diegenen die zich een minderheid noemen in een gemeenteraad bij absolute meerderheid moties stemmen waar ze niet eens over bevoegd zijn, en die de inpalming van grondgebied inhouden? Voor mij: BHV splitsen, of inderdaad de hele zwik splitsen. Wie heeft daar bij te verliezen? Zeker op langere termijn.
                              Ik kijk dan naar Tsjechoslowakije: de vlag en de Koning mogen de Walen houden, wij hebben al een vlag, en met een president kunnen de meeste Vlamingen wel leven, zeker als dat inhoudt dat die ellendige blokkades en spelletjes ophouden, en dat er eindelijk geregeerd wordt en aandacht geschonken wordt aan economie, pensioenen,...
                              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                              www.musicinframe.be

                              Comment

                              Working...
                              X