Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgie volgens TF1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgie volgens TF1

    Die Franse zender TF1 gaat wel wat verder dan de BHV splitsing....

    (KLIK)
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

  • #2
    Re: Belgie volgens TF1

    Hmmm, de omkering van de polen is al gebeurd
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Re: Belgie volgens TF1

      Op de NOS hadden ze West-Vlaanderen toegevoegd aan Wallonië en was er ook geen sprake meer van een Brussels gewest

      Comment


      • #4
        Re: Belgie volgens TF1

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Op de NOS hadden ze West-Vlaanderen toegevoegd aan Wallonië en was er ook geen sprake meer van een Brussels gewest
        Das nog erger
        In het TF1 geval had de 'Vlaamse ardennen' wel een andere betekenis gekregen, maar waren we toch nog een identiteit op zich
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Belgie volgens TF1

          Zo komt Brussel toch nog in Wallonie te liggen
          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
          And why do we fall, Bruce?

          Comment


          • #6
            Re: Belgie volgens TF1

            Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
            Zo komt Brussel toch nog in Wallonie te liggen
            Dat zou de oplossing zijn, dan zijn we van die zageventen af.
            In het buitenland hebben ze geen notie van ons communautair gedoe, laat staan dat ze het zouden kunnen oplossen.
            Onze huidige generatie politiekers kunnen het nieteens.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Belgie volgens TF1

              B limburg bij NL limburg en dan doen ze met de rest van Belgïe wat ze willen....

              Comment


              • #8
                Re: Belgie volgens TF1

                Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                B limburg bij NL limburg en dan doen ze met de rest van Belgïe wat ze willen....
                Ja zeg, jij bent ook nogal solidair met de andere Vlamingen.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Belgie volgens TF1

                  Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  B limburg bij NL limburg en dan doen ze met de rest van Belgïe wat ze willen....
                  Bedankt. Je wil dan ook die "Oude Belgen" doen werken tot hun 67-ste?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgie volgens TF1

                    West-Vlaanderen bij Zwitserland en ik ben tevreden.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgie volgens TF1

                      Ik ben verlegen om nog belg te zijn...
                      De laatste jaren is het grootste politieke circus aller tijden...
                      Hoe kun je nu 'n land regeren waar niemand aan dezelfde koord trekt en dat vnml door talen en gewesten?
                      Stel je voor dat je zo'n bedrijf moeten runnen...kunt ge op korte tijd uw boeken neerleggen.
                      kijk regelmatig naar Actua TV en ge weet waar uw geld naartoe gaat.

                      MAAR BTW: Limburgers zijn wereldburgers. Wij spreken hier Nederlands, Frans, Duits zonder problemen en als het moet Arabisch, turks, italiaans, spaans, pools...en Antwaarps
                      Daarbij ben ik 'n halve nederlander, want mijn vader kwam uit Schaesberg. Ook mijn vrouw had 'n nederlandse vader.

                      en Theo, van mij mag iedereen zo lang werken als 'm wil...ik ben al 13 jaar gestopt.
                      Werken en werken is twee ...achter 'n bureel of fysiek onderhoud.
                      Ik heb veel mensen zien aftakelen vanaf 55 jaar, zeker als je zwaar werk doet.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgie volgens TF1

                        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                        Ik ben verlegen om nog belg te zijn...
                        Ik voel me eerst en vooral Hasselaar en dan Limburger. De rest is (te) ver van mijn bed.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgie volgens TF1

                          Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          Ik voel me eerst en vooral Hasselaar en dan Limburger. De rest is (te) ver van mijn bed.

                          Zie naar mijn signatuur.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgie volgens TF1

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Op de NOS hadden ze West-Vlaanderen toegevoegd aan Wallonië en was er ook geen sprake meer van een Brussels gewest
                            Je moet eens op de kaart kijken naar de STAD Mesen, met die enclave!
                            Het zal ingewikkeld worden bij een splitsing
                            Last edited by dyafani; 2 mei 2010, 12:04.
                            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgie volgens TF1

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                              Zie naar mijn signatuur.
                              "Ubi bene, ibi patria" semper dicunt Hasseltiani in ipsorum lingua.
                              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                              Comment

                              Working...
                              X