Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

    Zopas overgeschakeld van Dommel Homeconnect (onbeperkt internet & vaste telefonie €49,95/mnd) naar Cityline (kan titel niet meer aanpassen, was geen netconnect) (100GB download/vaste telefonie €28,95/mnd). Website, emailadressen,... alles mooi overgezet, alles werkte binnen de 30 min all 'out of the box'!

    Ik downgrade van abonnement wegens €21 goedkoper dan Homeconnect, 100GB download, sneller, geen supplementen om te bellen tijden piekuren (freephone 24 bij Telenet nog steeds).
    Nooit gezien bij Dommel , de overgang van Telenet was vroeger moelijker en kon een paar weken tot een maand aanslepen, nu zijn ze toch wel gëevolueerd, ook qua wachtlijnen minder lang wachten.
    Zijn nog mensen overgeschakeld op Netconnect : http://lianka.schedom-europe.net/pro...o-turkije.html

    Nu heb ik bij Speedtest rond de 8.86 Mb/sec download, snel genoeg voor mij.
    Vraagje : als je een domiciliering neemt, is dit dan meteen €1/mnd goedkoper of trekken ze dit einde jaar af ofzo als korting ?



    Movie (800MB) 13min
    Videoclip (35MB) 34sec
    MP3 (5MB) 5sec
    Last edited by CanonYouCan; 29 april 2010, 19:39.

  • #2
    Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

    Ik kan niet antwoorden op je vragen, maar kan er wel één aan toevoegen? Ben al een tijdje aan het overwegen om over te stappen, dus, logische vraag: tevreden over Dommel? Geen addertjes?
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #3
      Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

      wil draadje ook wel effe volgen omdat ik aan Dommel aan het denken was voor internet & telefonie.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

        Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
        Ik kan niet antwoorden op je vragen, maar kan er wel één aan toevoegen? Ben al een tijdje aan het overwegen om over te stappen, dus, logische vraag: tevreden over Dommel? Geen addertjes?
        dommel op userbase Lees ook verder dan de eerste bladzijde.

        Zelf heb ik enkele jaren hostingklant geweest (toen kreeg je op een vraag soms antwoord op zaterdag om 23u!) en daarna ook ADSLklant. Ik heb ook nog verschillende klanten aangebracht. Toen hun IPadressen regelmatig in de blacklists terechtkwamen (en ik dus niet meer kon mailen naar vele adressen) weigerden ze iets aan deze situatie te doen, tickets werden gesloten zonder gevolg, telefonisch waren ze bijna onbereikbaar (half uur in de wacht en dan ophangen). Mijn site was op het laatst ook regelmatig offline (serverproblemen) De enige optie was opzeggen. Het zou nu beter gaan als ik alles zo lees.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

          Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
          Ik kan niet antwoorden op je vragen, maar kan er wel één aan toevoegen? Ben al een tijdje aan het overwegen om over te stappen, dus, logische vraag: tevreden over Dommel? Geen addertjes?

          Onder Netconnect 'benodigdheden' lees ik: Belgacom analoog telefoonabbonnement
          Is dit inbegrepen in het tarief?
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            Onder Netconnect 'benodigdheden' lees ik: Belgacom analoog telefoonabbonnement
            Is dit inbegrepen in het tarief?
            neen dat is niet inbegrepen in hun tarief vermits je een Belgacom-lijn van Belgacom moet huren Het kan ook zonder Belgacom-abo maar dan komt er 13 € bij als ik me niet vergis.
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

              Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
              neen dat is niet inbegrepen in hun tarief vermits je een Belgacom-lijn van Belgacom moet huren Het kan ook zonder Belgacom-abo maar dan komt er 13 € bij als ik me niet vergis.
              Belgacom komt bij mij niet meer binnen.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Belgacom komt bij mij niet meer binnen.
                Zo denk ik er ook over na ervaringen die ik gehad bij bij de aansluiting jaren geleden bij mijn ouders.

                Comment


                • #9
                  Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

                  Toen ik overschakelde van Telenet kwam een technieker de ADSL kabel klaarmaken voor gebruik. Ik had geen vaste BGC lijn en nooit niets extra moeten betalen, alles zit inclusief in het vast bedrag.
                  Naast de gratis modem is er tot nu vrij 30/4 voor nieuwe klanten (ik dus niet ) een gratis maand internet/vaste telefonie en geen €50 activatiekost (betaalde ik wel).
                  De gratis draadloze adsl 2+ modem krijgt dus iedereen, ik heb wel nog de vorige draadloze Siemens Gigaset modem liggen, 2j geleden moest je dit zelf betalen (€120!).

                  Vroeger waren er inderdaad problemen door te weinig personeel, een vriend zei dat ze zich niet konder concentreren door de lucht van de weedplantage die daar in de buurt ontdekt was
                  Tegenwoordig supertevreden, wat ben je met "de snelste" als je maar 30m kan lopen (Telenet-limiet 30GB voor zelfde prijs abonnement), hier een ruime 100GB, webspace 1GB (ook veel meer) en snelheid zeer goed

                  Addertjes heb ik nog niet tegengekomen, heb vroeger eens met Scarlet vergeleken en daar is het niet zo duidelijk vind ik, bij elke provider zijn er wel kleine lettertjes met (1) en (2) vermeld, gewoon goed lezen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                  neen dat is niet inbegrepen in hun tarief vermits je een Belgacom-lijn van Belgacom moet huren Het kan ook zonder Belgacom-abo maar dan komt er 13 € bij als ik me niet vergis.
                  Last edited by CanonYouCan; 27 april 2010, 19:30.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Overgeschakeld van Dommel Homeconnect naar Netconnect in 30 min :-)

                    Wij hebben nog niks dan miserie gehad met dommel: verplicht een modem van 100 ofzo€ kopen die op niks trekt waardoor de telefoon de helft van de tijd niet werkt, internet dat de hele tijd uitvalt... En overschakelen naar een ander abonnement kost nog eens 50€ extra. Hier vliegt dommel buiten
                    aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


                    doe ik dat lekker niet!

                    Comment

                    Working...
                    X