Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zon door de bomen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zon door de bomen

    Foto naast de vaart in Turnhout genomen.



    groeten Joep
    Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

  • #2
    Re: Zon door de bomen

    voor mij effe te fel hoor dat zonnetje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Zon door de bomen

      Ik heb het al dikwijls aangehaald met alle respect...
      Wat vind je zelf van deze foto?
      Is het echt je beste of verwacht je alleen reactie om iets te leren?
      Dan ben je hier op SC verkeerd vrees ik.
      Je kan hem beter in beoordeling plaatsen of zelfs in de beginnershoek in geval van deze plaat.
      Ik ben streng maar wel rechtvaardig en dat is geen persoonlijke aanval.Integendeel.
      Ik wil je gewoon even op attent maken dat het hier Scowcase is waar je volgens je jezelf alleen maar je beste platen plaatst.
      En dat kan volgens jou toch niet zo zijn of niet?
      De foto is gewoon niet goed van compo en de belichting die recht uit het bakje lijkt te komen heeft geen sfeer laat staan sterke schaduwpartijen.
      Je moet al van goede huize komen om zulke opnames in deze licht omstandigheden op te nemen wat het moeilijkste is wat je maar kan hebben.
      Dus ik zou veel proberen en eens wat te zoeken op tegenlicht opnames zodat je voldoende basis kennis hebt ok?
      No hard feeling maar iedereen is al wel eens moeten beginnen.
      Stuur me maar een PM als je meer info wil ok?
      Ben er alleen om je te helpen en niet je werk af te kraken.
      Succes.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Zon door de bomen

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ik heb het al dikwijls aangehaald met alle respect...
        Wat vind je zelf van deze foto?
        Is het echt je beste of verwacht je alleen reactie om iets te leren?
        Dan ben je hier op SC verkeerd vrees ik.
        Je kan hem beter in beoordeling plaatsen of zelfs in de beginnershoek in geval van deze plaat.
        Ik ben streng maar wel rechtvaardig en dat is geen persoonlijke aanval.Integendeel.
        Ik wil je gewoon even op attent maken dat het hier Scowcase is waar je volgens je jezelf alleen maar je beste platen plaatst.
        En dat kan volgens jou toch niet zo zijn of niet?
        De foto is gewoon niet goed van compo en de belichting die recht uit het bakje lijkt te komen heeft geen sfeer laat staan sterke schaduwpartijen.
        Je moet al van goede huize komen om zulke opnames in deze licht omstandigheden op te nemen wat het moeilijkste is wat je maar kan hebben.
        Dus ik zou veel proberen en eens wat te zoeken op tegenlicht opnames zodat je voldoende basis kennis hebt ok?
        No hard feeling maar iedereen is al wel eens moeten beginnen.
        Stuur me maar een PM als je meer info wil ok?
        Ben er alleen om je te helpen en niet je werk af te kraken.
        Succes.
        Hier heb je helemaal gelijk, dit was ook niet de bedoeling om in de SC te plaatsen, maar ik ben waarschijnlijk te snel geweest omdat ik mijn vorige foto hier ook geplaats had.
        Ik kan misschien inderdaad nog beter wat oefenen!

        gr. joep
        Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

        Comment

        Working...
        X