Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM met WIFI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GSM met WIFI

    Ik ga mij een nieuwe GSM aanschaffen. Mijn eisen:
    • WIFI
    • Goede agenda functie (liefst synchroniseerbaar)
    • maximaal €200
    • azerty toetsenbord (mag ook touchscreen zijn)


    Ik dacht zelf al een de blackberry 8520, samsung corby pro,... Betaal je bij de blackberry niet te veel voor de naam? Blackberry is de enige onder de €200 met echt een OS, is dit een groot voordeel of niet? Iemand ervaringen die mij kunnen helpen? Thx!
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

  • #2
    Re: GSM met WIFI

    De E71 van Nokia..Die heb ik ook en ben er echt tevreden over.
    Maar hij kost iets meer.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: GSM met WIFI

      Nokia E63 voor 180, heeft alleen geen gps.

      Comment


      • #4
        Re: GSM met WIFI

        Oorspronkelijk geplaatst door PapaPol Bekijk bericht
        Nokia E63 voor 180, heeft alleen geen gps.
        GPS is ook niet nodig. Ervaring met dit toestel?
        http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
        http://foto-actiecode.be

        Comment


        • #5
          Re: GSM met WIFI

          HTC Tattoo (ietsje duurder, maar niet veel). Draait Android, dus synchroniseert met Google, MS outlook, Exchange. Wifi, touchscreen keyboard. En je krijgt er ook nog GPS, GPRS etc. bij.

          Comment


          • #6
            Re: GSM met WIFI

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            De E71 van Nokia..Die heb ik ook en ben er echt tevreden over.
            Maar hij kost iets meer.
            Hier ben ik ook heel heel tevreden van !

            Comment


            • #7
              Re: GSM met WIFI

              vorige HP smartfone had WiFi .. maar als de WiFi aan stond, werden de baterijen in no time leeg gezogen .. zorg dan zeker voor een lader op kantoor en in de wagen als je het veel gaat gebruiken

              Comment


              • #8
                Re: GSM met WIFI

                Voor Blackberry heb je een speciaal Blackberry BIS of BES account nodig.
                Je kunt ook niet elke toepassing installeren op een BB.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: GSM met WIFI

                  Als de agenda functie echt belangrijk is blijf je beter weg van de iPhone, da's eigenlijk het enige minpuntje van dat toestel. Een uitgebreide agenda, maar ook de andere dingen je vraagt, vind je steeds terug op toestellen met Windows mobile, over android kan ik niet spreken want dat heb ik nooit gebruikt en de Nokia toestellen zijn qua agenda ook redelijk goed maar minder gebruiksvriendelijk.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: GSM met WIFI

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Als de agenda functie echt belangrijk is blijf je beter weg van de iPhone, da's eigenlijk het enige minpuntje van dat toestel. Een uitgebreide agenda, maar ook de andere dingen je vraagt, vind je steeds terug op toestellen met Windows mobile, over android kan ik niet spreken want dat heb ik nooit gebruikt en de Nokia toestellen zijn qua agenda ook redelijk goed maar minder gebruiksvriendelijk.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Ben benieuwd waarom een Windows mobile een betere agenda heeft dan de iPhone.
                    Ik heb de E71 en een iPOD Touch. Die agenda in de touch is toch wel vele malen gebruiksvriendelijker dan in de Nokia.

                    Heb nog nooit een Windows-mobile toestel gehad, maar ik zie niet in wat zij aan opties meer te bieden hebben.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • #11
                      Re: GSM met WIFI

                      ik heb de samsung GT-B 5722 als gsm met agenda wifi en als kers op de taart kan je twee netwerkkaarten van gsm operators erin steken ,en zij werken elks apart ,zo kan je kan je bv van proximus en van mobistar tegelijk een oproep beantwoorden ,zit ook gps bij ,batterij gaat hier bij normaal gebruik een week mee .

                      Ben zeer tevreden van dit toestel en heeft ook een touchscreen .

                      Groetjes

                      Ardesign
                      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                      Comment


                      • #12
                        Re: GSM met WIFI

                        Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                        Ben benieuwd waarom een Windows mobile een betere agenda heeft dan de iPhone.
                        Ik heb de E71 en een iPOD Touch. Die agenda in de touch is toch wel vele malen gebruiksvriendelijker dan in de Nokia.

                        Heb nog nooit een Windows-mobile toestel gehad, maar ik zie niet in wat zij aan opties meer te bieden hebben.
                        Simpel voorbeeld, maak eens een terugkerende afspraak op ma, wo en vrij waarbij je ofwel om de 5 min, of om de tien min of om het halfuur of op het uur of pas de volgende dag opnieuw verwittigd wordt door eender welk geluid dat je zelf kiest wanneer je niet direct de afspraak uitvoert.

                        Ik gebruik zelf de iphone 3GS en ik verzeker je dat iets dergelijks niet te programmeren is op de iphone, je kan gedeeltelijk omzeilen door iedere dag apart in te brengen, maar dan mis je nog de andere functies die ik opnoemde.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: GSM met WIFI

                          Ik heb mijn gmail agenda gekoppeld aan de Iphone agenda, en dat werkt heel aangenaam.
                          Ik kan hem dan ook nog eens syncroniseren met de outlook agenda.
                          Ik ben hier heel tevreden over!!!

                          SeALbe

                          Comment


                          • #14
                            Re: GSM met WIFI

                            Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                            Hier ben ik ook heel heel tevreden van !
                            ook hier uiterst tevreden van de E71. Al bijna 2 jaar heel betrouwbare compagon...

                            Na jaren omzwervingen (SE/HTC/Samsung/...) terug bij Nokia. Niet het hipste toestel maar uiterst stabiel en gebruiksvriendelijk. niet voor niks een van de meest gewaardeerde business phones....

                            Comment


                            • #15
                              Re: GSM met WIFI

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Simpel voorbeeld, maak eens een terugkerende afspraak op ma, wo en vrij waarbij je ofwel om de 5 min, of om de tien min of om het halfuur of op het uur of pas de volgende dag opnieuw verwittigd wordt door eender welk geluid dat je zelf kiest wanneer je niet direct de afspraak uitvoert.

                              Ik gebruik zelf de iphone 3GS en ik verzeker je dat iets dergelijks niet te programmeren is op de iphone, je kan gedeeltelijk omzeilen door iedere dag apart in te brengen, maar dan mis je nog de andere functies die ik opnoemde.
                              Oh ja dat was ik vergeten.
                              Bij alle windows producten heb je meer kleurtjes, meer geluidjes en meer opties om in te stellen. Maar dat is niet wat ik persoonlijk een betere agenda zou durven noemen. Gelukkig verschillen smaken.

                              Eens nagekeken op de E71, en daar gaat het ook niet op. Maar eerlijk gezegd nog nooit gemist ook.
                              Tot sluitertijd, Dirk

                              Comment

                              Working...
                              X